فاطیما پاقالجاد | گفتن ، نوشتن ، نوشتن و فیلم برای مدتی و زمانی که می خواهید راوی Sadeghi باشید ، بیش از نیمی از روایت شما خط قرمز را رد می کند و در معرض حسابرسی است. روز اول او خبر فیلم درباره فرگ زاداد را راه اندازی و نوشت ، آنها گفتند و نوشتند ، اما به نظر می رسد که جهانگیر کوساری تصمیم به ساخت فیلمی در مورد زندگی این شاعر بزرگ ، مشهور و این رهبر برای رهبر و رهبر داشت زن شورشی در اولین تجربه مدیریتی خود. مشکل چیست؟ در این اولین تجربه فیلم ، او فیلم را می سازد و می بینیم ، با این حال ما از آن انتقاد می کنیم ، و سپس از آن انتقاد می کنیم!
به ) برای ساختن یک فیلم پرتره ، یک تیم برجسته مورد نیاز است ، شاید جوانترین آن پیدا کردن بازیگری باشد که حداقل شبیه به آن شخصیت باشد. با این حال ، جهانگیر کاوساری نقش Farokhzad را به دخترش آورد و تنها وقتی ابروهای خود را بلند کرد ، سعی کرد او را به نماد فرفورژه نزدیک کند. اتفاقی که هرگز اتفاق نیفتاد ، و تصویر باران کوساری در نقش فروش زاد برای دیدن او در صفحه سینما بسیار وحشتناک شد.
دو ) فرض بر این است که فیلم پرتره تمام یا بخشی از زندگی یک شخصیت را نشان می دهد. “رگهای آبی” بخشی از زندگی فرگ زاد را که با ازدواج آنها با Pluiz Shapur آغاز می شود ، روایت می کند و به زندگی خود ادامه می دهد. در این دوره ، فورس پنج کتاب شعر منتشر می کند. باعث می شود فیلم و فیلم تولید مثل شود. این امر با سالمندان و افراد مشهور ادبیات و هنر جهانی ایرانی و هنر همراه است. او چندین سفر در خارج از کشور دارد. و از همه مهمتر ، او با ابراهیم گلستن آشنا می شود و تا پایان عمر تحت تأثیر او قرار می گیرد. با این حال ، در “حجاب های آبی” ، ما فقط مجموعه ای از شعر و ارتباط با بزرگان را فقط با Tusi Haeri و توصیه Nader Naderpour مشاهده می کنیم ، و به جای هر آنچه گفته شد و به فیلم نرسید ، یک بووالوس ، دائمی ، روانکاوی ، روانکاوی و ما بدهی ها را می بینیم. ابراهیم گلستن نیز کاملاً مورد علاقه زندگی Forouch است و فقط در جیپ سفید او ظاهر می شود!
سه این فیلم با شخصیتی با بازی با بازی پزیانی آغاز می شود. شخصیتی به نام Forough ، که همسرش پیروز است و پسرش کامی. شعر می گوید و در یک مطالعه فیلم کار می کند ، بنابراین او از همسرش جدا می شود و همسرش اجازه نمی دهد که وی را ملاقات کند. به نظر می رسید که این فیلمساز مایل است بگوید که فلوت در نسل بعدی در بین زنان ایرانی تکرار و تکرار شد. شاید تنها بخشی که قرار بود در مورد تأثیر Forugh Farrokhzad به عنوان یک زن برجسته و تأثیرگذار بگوییم ، این بود ، اما روایت فیلمساز حتی در این بخش بود و کل سؤال بعد از فیلم این است که اگر این کل داستان اکنون به موقع باشد ، حالا ، در فیلم چه اتفاقی می افتد؟
فیلم “حجاب آبی” اولین تجربه الماس جهانگیر در جشنواره فیلم فجر بود.