بهرام رادان و محسن کیایی سه بار در فیلم های مصطفی کیایی همبازی شدند. آنها برای اولین بار در «عصریخبندان» مستقیماً با هم روبرو نشدند، اما در دو فیلم بعدی «بارکد» و «چهارراه استانبول» زوج جذابی را تشکیل دادند. آنها این روزها دوباره در سریال هزارویشب به کارگردانی مصطفی کیایی با هم بازی می کنند. هنوز مشخص نیست که آنها چگونه به هم مرتبط هستند.

به گزارش بازتاب آنلاین، اگرچه سبک بازیگری بهرام رادان و محسن کیایی بسیار متفاوت است، اما حضور آنها در کنار هم باعث ایجاد زوجی جذاب و خاطره انگیز شده است و احتمالاً در آینده شاهد موفقیت های بیشتری از آنها خواهیم بود.

عصر یخبندان مصطفی کیایی 2013

بهرام رادان و محسن کیایی در فیلم «عصر یخبندان» تنها در یک سکانس مقابل هم بازی می کنند.

اولین همکاری بهرام رادان و محسن کیایی در فیلم «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی رخ داد. بهرام رادان در این فیلم نقش بزرگواری به نام فرید را بازی می کرد. شاید در فیلم به صراحت به این موضوع اشاره نشده بود، اما از ظاهر، سبک لباس پوشیدن، طرز رفتار، پول و قدرتش، موقعیت اجتماعی او را می شد فهمید. شخصیت فرید به گونه ای مطرح شد که کلید بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی مستقیماً به او باز می گردد. از دیگران بی شرمانه استفاده می کرد، همه چیز را زیر پا می گذاشت و هیچکس برایش ارزش و اهمیت خاصی نداشت. نقش محسن کیایی ارتباط مستقیمی با رادان نداشت. شخصیت سعید عامل اصلی ایجاد جذابیت در فیلم بود. هر بار که ماجرا به شخصیت سعید می رسید، فضای تلخ فیلم تلطیف می شد و لبخند بر لبان تماشاگران نقش می بست. او قوانین را به شیوه خودش اجرا می کرد و مثلاً از مردم پول می گرفت تا پشت خودروهایشان حرکت کند و آن را فروش طرح های ترافیکی یا جمع آوری ماهواره از مردم می نامید تا دوستش بتواند با نصب مجدد آنها پولی برای عملکرد پسرش بگیرد فوق العاده این است که او معتقد است این کار درستی بود. دوست سعید توسط فرید کشته شد و به این ترتیب پای سعید به ماجرا باز ماند.

بارکد مصطفی کیایی 2014

بهرام رادان و محسن کیایی که هم اکنون در این سریال همبازی هستند
یکی یکی از همکاری های موفق بهرام رادان و محسن کیایی در فیلم بارکد است.

مصطفی کیایی یک سال پس از «عصر یخبندان» در «بارکد» دست به دامن زوج بهرام رادان و محسن کیایی شد. این فیلم در سال ۲۰۱۵ اکران شد و نزدیک به ۱۳ میلیارد فروش داشت. بار اصلی داستان فیلم بر دوش زوج بهرام رادان و محسن کیایی بود. رادان نقش جوان باهوشی به نام حامد را بازی می کرد که می توانست به جایگاه ویژه ای در زندگی دست پیدا کند اما نشانی از این هوش در رفتارش دیده نمی شد. این تضاد در فکر و رفتار موقعیت جذابی ایجاد می کند. حامد و میلاد از نظر رفتار و تفکر بسیار متفاوت بودند، اما هر دو تا حدی حماقت نشان دادند. بر خلاف حامد که توانایی استفاده از موقعیت ها را نداشت، میلاد با بازی محسن کیایی فردی بود که می خواست از موقعیت ها به نفع خود استفاده کند. او هوش حامد را نداشت و رفتارش موقعیت جذابی را در اطرافش ایجاد کرد. او و حامد سعی کردند پول زیادی به جیب بزنند و به این ترتیب زندگی خود را درست کنند. علاوه بر موقعیت های جذابی که این زوج کمدین خلق کردند، شخصیت میلاد به تنهایی ویژگی های جالبی داشت و با توجه به ویژگی های او ماجراهای خنده داری در طول فیلم شکل گرفت. او از سمت روحانی مسئول اعزام به حج استفاده کرد و به دخترانی که لباس روحانیت بر تن داشتند نزدیک شد و پول سفر حج را برای خود گرفت. او به جنیفر لوپز علاقه داشت و رفتار جالبی نسبت به دختر مورد علاقه خود داشت. میلاد همچنان اشتباه می کرد و اوضاع را پیچیده می کرد.

تقاطع مصطفی کیایی استانبول 2016

بهرام رادان و محسن کیایی که هم اکنون در این سریال همبازی هستند
«چهارراه استانبول» سومین همکاری رادان و کیایی است.

پس از موفقیت «بارکد»، بهرام رادان و محسن کیایی دو سال بعد در «چهارراه استانبول» دوباره به عنوان یک زوج به هم رسیدند. داستان اصلی درباره آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو بود. مصطفی کیایی این اتفاق مهم را به زندگی این دو شخصیت مرتبط کرد. آن ها درست زمانی که ساختمان پلاسکو آتش گرفت، قمار می کردند و وقتی به مغازه شان بازگشتند، زندگی شان با ماجرای آتش سوزی و ریزش این ساختمان عجین شد. این زوج در «چهارراه استانبول» هم شیرینی خاص خود را داشتند، اما به دلیل فضای آتش زا و غم انگیز، ژانر رابطه شان نسبت به بارکد متفاوت بود. از آنجایی که «چهارراه استانبول» بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده بود، کارگردان بیش از هر چیز باید به احساسات مخاطب فکر می کرد و به همین دلیل داستان های واقعی با تاریخی که در کنار آن شکل گرفته بود، در هم آمیخت. «چهارراه استانبول» موفق‌تر از دو فیلم قبلی است نبود اما در آن بازی این دو نفر را دیدید.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما