اخبار روز سینما

نگاهی به موقعیت ها و واکنش های خنده دار شرکت کنندگان در قسمت دوم فصل دوم «جوکر». ماراتن 93 دقیقه ای چشمگیر برای نخندیدن

در قسمت دوم «جوکر» یخ شرکت کنندگان بیشتر آب شد و هر کدام بارها از خنده تا مرز انفجار پیش رفتند. از حرف ها و شوخی های خنده دار مجید مظفری بزرگترین شرکت کننده این قسمت «جوکر» گرفته تا نمایش محمدرضا علیمردانی و هادی کاظمی، گریم های متفاوت نیما، شوخی های عین الله مریا و مهران غفوریان و …. همه آنها موقعیت های سرگرم کننده و خنده دار در این قسمت بودند.

به گزارش بازتاب آنلاین، قسمت دوم فصل دوم «جوکر» شامل اتفاقات جالب و خنده داری بی شماری بود و لحظات خنده داری را برای مخاطب رقم زد. اگرچه بسیاری هنوز با اجرای احسان علیخانی و چیدمان شلوغ جوکر 2 کنار نیامده اند، اما تعداد زیاد رویدادهای سرگرم کننده در قسمت دوم این دو مورد را به حاشیه راند.

مجید مظفری پدیده بلامنازع فصل دوم «جوکر» است.

برگ برنده | یکی مجید مظفری بی شک یکی از جذاب ترین شرکت کنندگان این مسابقه است. با چهره جدی و کارنامه سینمایی پربارش، انتظار ندارید که بتواند همه را تا این حد بخنداند. او در قسمت قبل شوخی را با نگاهی به انگشت شست خود برای جلوگیری از خنده شروع کرد و سپس آنقدر خودش را معرفی کرد که همه روی حرف های او حساس شدند: من مجید مظفری بازیگر هستم. با لحن جدی جوک های خنده دار می گفت و در نهایت با بالش و تشک و لحاف وارد شد و خود را بالش پرس خطاب کرد. خنده دارتر این است که هادی کاظمی یک بار با نگاه به او گفت که در کارهای بهرام بیضایی بازیگر بوده است و تقابل آن آثار مهم و تصویر او در نقش مرد بالشی تقریبا همه را به خنده انداخت. تا اینکه رستمی سرش را پایین انداخت و به هادی گفت: لعنت به تو.

قسمت دوم از فصل دوم رئالیتی شو
یکی یکی از قسمت های جالب قسمت دوم جوکر جایی بود که شرکت کنندگان قرار بود در نقش دلار، بورس، سکه و … ظاهر شوند.

موقعیت های خاص | چالش خرید و فروش با سکه، ملک، بورس و دلار در ظاهر جالب به نظر نمی رسید، اما تلاش جواد رضویان برای دریافت ریالی برای خود در بورس به قدری مفرح بود که نیما شعبان نژاد را وادار به دریافت پول کرد. اولین کارت او در همین چالش هادی کاظمی برای عینک صورتی نیما کارت زرد گرفت. مناسبت بعدی جوکرتایم توسط محمدرضا علیمردانی و هادی کاظمی بود. یک میم نمایش منحصر به فرد که بیشتر جالب و حرفه ای به نظر می رسید تا سرگرم کننده. البته همه از دیدن آن بیشتر از خندیدن لذت بردند. جوک های خنده دار عین الله ماریا بازیگر سریال “چند بهار در زندگی داری؟” یک موقعیت خنده دار دیگر هم ایجاد کرد اما هیچکس کارت زرد دریافت نکرد. نمایشگاه نقاشی رادش و شوخی های هادی کاظمی و امیرحسین رستمی از نکات جالب این قسمت بود. مجید مظفری و نیما شعبان نژاد در نقش مرد بالشی و زبان گردان بازی می کنند. یکی جای تاثیرگذار دیگری بود. در پایان وقتی مهران غفوریان وارد شد و به همراه جواد رضویان به اجرای برنامه پرداخت، نفس به گونه ای حبس شد که تقریباً همه در حال خندیدن بودند و در نهایت امیرحسین رستمی از خنده منفجر شد.

قسمت دوم فصل دوم سریال رئالیتی شو
جوکر تایم توسط محمدرضا علیمردانی و هادی کاظمی جذاب و دیدنی بود.

او هیجان زده است | اکثر شرکت کنندگان در این قسمت سعی کردند دیگران را بخندانند. حتی یک جوک خنده دار هم گفتند تا یک حرکت موثر انجام دهند. تنها شرکت کننده منفعل در این قسمت بهرنگ علوی بود که دو بار اخطار گرفت. بار دوم علیخانی به او پنالتی داد و به همه فرصت داد تا به او بخندند اما او باز هم نخندید و به راحتی از آن موقعیت خارج شد. در حین اجرای غفوریان و رضویان آنقدر می خندید که علیخانی را صدا کرد و به او گفت که نزدیک است نفسش بند بیاید اما او دیگر نخندید.

قسمت دوم از فصل دوم رئالیتی شو
اجرای موزیکال جواد رضویان و مهران غفوریان یکی از قسمت های سرگرم کننده این قسمت بود.

تدابیری برای مقابله با خنده | نیما شعبان نژاد لب هایش را گاز می گرفت تا دیگر خنده اش را نگیرد، بنابراین دیدن چهره او در این شرایط خنده دار بود. رادش لب هایش را جمع کرد و بهرنگ علوی لب هایش را گاز گرفت. در همین حال، مجید مظفری از همین تکنیک تماشای انگشت شست استفاده کرد و امیرحسین رستمی با سرخ شدن از خنده گفت: خب پس.

رئالیتی شو «جوکر طبقه بیست و یکم» با اجرای و کارگردانی احسان علیخانی چهارشنبه ها به صورت اختصاصی از پلتفرم «فیلیمو» پخش می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا