اخبار روز سینما

نگاهی به موفقیت دو قسمت اول فیلم تگزاس در فروش سالانه سینماها در آستانه اکران قسمت سوم در انتظار رکورد “تگزاس 3”

“تگزاس 3” از دوم خرداد اکران می شود و کمتر از یک هفته دیگر سینماهای سراسر کشور از این کمدی استقبال خواهند کرد. با ورود «تگزاس 3» به چرخه اکران، به احتمال زیاد فروش «مست عشق» و «تمساح خونی» تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. استقبال مردم از دو قسمت اول این فیلم نشان می دهد که باید منتظر یک اتفاق مهم در گیشه در ماه ژوئن باشیم.

به گزارش بازتاب آنلاین، پس از فروش موفق «جزیره تگزاس» و «تگزاس ۲»، مسعود اطیابی تصمیم گرفت قسمت سوم این فیلم را بسازد. اطیابی از جمله کارگردانانی است که کمدی هایش همیشه پرفروش بوده و به همین دلیل می توان فروش بالایی را برای «تگزاس 3» پیش بینی کرد.

جزیره تگزاس سال انتشار: 1397 جایگاه در نمودار فروش سالانه: دوم

قسمت اول «تگزاس» درباره موج موفقیت زوج پژمان جمشیدی و سام درکوسانی پرفروش‌ترین اثر است.

قسمت اول فیلم «تگزاس» با عنوان «جزیره تگزاس» به کارگردانی و تهیه کنندگی سید ابراهیم امریان بلافاصله پس از موفقیت زوج پژمان جمشیدی و سام درخشانی در سریال «پژمان» و سپس «خوب» در کشور برزیل تولید شد. . آنها موفقیت خود را نشان دادند، اطیابی از آنها خواست در فیلم جدیدش بازی کنند. «تگزاس» درباره مهاجرت دو دوست به برزیل بود. یکی آنها در برزیل زندگی می کردند یکی من هم می خواستم در برزیل زندگی کنم. به همین دلیل تصمیم گرفتند سرپرستی یک کودک برزیلی را بپذیرند. اما از جایی به بعد ماجرا پیچیده شد و یک گانگستر بزرگ درگیر شد. مهم ترین دلیل موفقیت «تگزاس» بازی پژمان و سام بود. «تگزاس» فیلمنامه قوی نداشت و در برخی جاها کاملاً غیرمنطقی بود و صرفاً بر اساس یک سری اتفاقات و موقعیت های کمیک بود. برای همین یک فیلم است نبود چیزی که سرسخت می تواند متوجه آن شود. ضمن اینکه بازی این زوج تکرار تجربیات قبلی بود. «تگزاس 1» در نسخه دوم در سال 1376 اکران شد. این فیلم با فروش 14.5 میلیارد تومانی توانست پس از فیلم «هزارپا» یک میلیون و 722 بیننده جذب کند و در رتبه دوم جدول فروش سالانه قرار گیرد.

کاشی 2 | سال عرضه: 2018 موقعیت در نمودار فروش سالانه: سوم

قسمت سوم فیلم تگزاس چهارشنبه دوم اکران می شود خرداد ماه اکران در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهد شد.
«تگزاس 2» نسبت به قسمت اول فیلم بهتری بود و فروش بیشتری داشت.

ابراهیم عامریان بلافاصله پس از موفقیت قسمت اول فیلم «تگزاس» از مسعود اطیابی برای فیلمبرداری قسمت دوم این فیلم در ایران دعوت کرد. این بار حمید فرخ نژاد در فیلم. نبود و مهدی هاشمی و ژاله صامتی در نیمه دوم نقش پررنگی داشتند. از معدود فیلم هایی بود که قسمت دومش خیلی بهتر از اولی بود و بازی پژمان و سام موفق تر بود. «تگزاس 2» در ایران اتفاق افتاد و موقعیت های خنده دار زیادی داشت. قابل ذکر است که اعتبار در این قسمت بیشتر از قسمت اول بود. بازی بازیگران به ویژه ژاله صامتی بسیار تاثیرگذار بود و جزئی از موفقیت فیلم محسوب می شد. بازیگر برزیلی این فیلم نیز بخشی از موقعیت های کمدی فیلم است. این فیلم در تهران و شهرستان ها بیش از 25 میلیارد تومان فروش کرد و توانست بعد از فیلم های «مطراب» و «متری شیشوانیم» در رتبه سوم پرفروش ترین های سال 2018 قرار گیرد. تعداد بینندگان قسمت دوم تقریباً دو برابر قسمت اول بود و 2 میلیون و 406 هزار بیننده آن را تماشا کردند.

تگزاس 3 سال پیش بینی: 1403

قسمت سوم فیلم تگزاس چهارشنبه دوم اکران می شود خرداد ماه اکران در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهد شد.
از «تگزاس 3» به عنوان رکورددار باکس آفیس 1403 یاد شده است.

حالا به جای دومی «تگزاس 3» را بازی کنید خرداد به صفحه بروید و یک رویداد مهم ایجاد کنید. یک هفته پس از اکران فیلم، پیش فروش آن آغاز شده است. تاکنون بیش از 2000 نفر برای دیدن آن بلیت خریده اند و 200 میلیون تومان فروخته شده است. در حال حاضر نبض گیشه در دستان فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی است. باید دید اکران «تگزاس 3» تا چه اندازه به استقبال مردم خواهد رفت و آیا می تواند به سرعت در جدول فروش هفتگی، نعیمه نظام دوست، سام نوری، سیاوش چراغی پور، ساعد هدایتی، محمد، جایگاه ویژه ای کسب کند. جواد جعفرپور، آدریانو تولوزا، داوود شیرعلی، حمید وکیلی و… از جمله بازیگران این فیلم هستند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا