اخبار روز سینما

نگاهی به مجری هفتگی شبکه داخلی، راه اندازی چه سریال و واقعیتی نشان می دهد پلتفرم ها | «غرابات» می رسد، مثلث مسابقه تکمیل می شود

سریال «غرابت» دوشنبه پانزدهم مرداد ماه به همراه درایور هفتگی شبکه خانگی اضافه می شودزخم کاریو «داریوش»، تعداد سریال‌های پخش شده روی سکوها به سه سریال می‌رسد و همزمان چند برنامه رئالیتی و تاک شو از جمله «گل یا پوچ»، «35 میلی‌متری»، «شب انگی» و «پدر خوانده» نیز روی آنتن می رود.

به گزارش بازتاب آنلاین، هم اکنون 11 سریال، رئالیتی شو، بازی و تاک شو از شبکه خانگی پخش می شود. شنبه ها انیمیشن «پسر دلفین» از شبکه فیلمو پخش می شود. یکشنبه ها شلوغ ترین روزها هستند. در آن روز فیلمو بازی «گل یا پوچ» را منتشر می‌کند و برنامه‌های گفتگوی «اسفنجی» و «35 میلی‌متری» را منتشر می‌کند که دومی نیز از طریق «فایلمنت» منتشر می‌شود.

مهدی حسینی نیا در نمایی از سریال «فقر» که پخش آن از دوشنبه آغاز می شود.

از دوشنبه پانزدهم مرداد ماه سریال «فقر» امیرپورکیان به مجری هفتگی شبکه داخلی می پیوندد. این سریال به صورت اختصاصی از «نماوا» پخش می شود. در آن روز، فیلمانت «آهنگ شب» تاکشو را نیز منتشر خواهد کرد.

سه شنبه 16 مرداد فیلم سینمایی «هتل» ساخته سید مسعود اطیابی به صورت اختصاصی توسط «فیلمانت» به صورت آنلاین منتشر می شود. این پلتفرم نمایش بازی «سر گیجه» را نیز در همان روز به مخاطبان خود عرضه می کند. Gamewashing که البته توسط شرکت Filmo منتشر شده است. رئالیتی شو «کارمانی» محصول فیلمو از روز سه شنبه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

سریال «داریوش» دیگر سریالی است که چهارشنبه‌ها از شبکه فیلم‌نت پخش می‌شود. این پلتفرم برنامه رئالیتی «پدرخوانده» را پنجشنبه ها و در نهایت جمعه ها پخش می کند که همچنان برای سریال در دسترس است.زخم کاری 3″ en این مجموعه به طور انحصاری از طریق Filmo منتشر می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا