اخبار روز سینما

نگاهی به قسمت اول سریال غریبا به کارگردانی سروش محمدزاده گام اول در سطح تلویزیون قابل قبول است و نه بیشتر.

سریال «غریبا» به کارگردانی سروش محمدزاده از شنبه بیست و هفتم آغاز می شود مرداد روی آنتن شبکه سه است. برخلاف بسیاری از سریال‌هایی که اخیراً از تلویزیون پخش شده‌اند، این یک درام اجتماعی سرگرم‌کننده اما پرحادثه است که هم از نظر ایده، کارگردانی و هم از نظر انتخاب و اجرای بازیگران، مخاطب را درگیر ماجراهای خود می‌کند. در قسمت اول محور اصلی سریال فاش می شود و با یک فلش بک اطلاعاتی در مورد گذشته شخصیت ها فاش می شود. مجموعه رویدادهای قسمت اول به گونه ای تنظیم شده است که می توان انتظار داشت مخاطب علاقه مند به دنبال کردن آن باشد.

به گزارش بازتاب آنلاین، سروش محمدزاده پس از ساخت فیلم چهارشنبه و سریال های سیاوش، نوار زرد 2 و سوران، جدیدترین سریال خود را با نام غریبه در شبکه سه عرضه کرده است کارگردانی که کارهای قبلی اش محبوب بودند. نگاهی داریم به ابعاد مختلف سریال در دو قسمت اول.

رهبر | سروش محمدزاده تجربه ساخت چندین سریال پرمخاطب را در کارنامه کاری خود دارد و در سریال غریبه سعی کرده شرایط را به گونه ای جمع کند که توجه عموم به این اثر معطوف شود. او جدای از ایده قابل قبول، سریال خود را از نقطه عطف خوبی شروع کرد و دست روی بازیگرانی گذاشت که هم شناخته شده و هم مورد قبول مخاطب هستند. «غریبه» قبل از هر چیز سرگرم کننده است، اما در عین حال به موضوعات جدید می پردازد و مسائل روز را پیش می برد. این می تواند به نقطه قوت آن تبدیل شود.

پژمان بازغی در نمایی از سریال “غریبه”

اسکریپت | سریال از نقطه ای التهابی شروع می شود و قبل از گذشت چند دقیقه ذهن مخاطب خود را با یک سوال اساسی درگیر می کند. تلاش برای یافتن پاسخ این سوال، شخصیت داستان را به مرور وقایع گذشته سوق می دهد. با این فلاش بک اطلاعات جدیدی فاش می شود و داستان در زمان حال ادامه دارد. داستان سریال از این قرار است که مصطفی، نخبه داروسازی در آستانه ازدواج مجدد، با اطلاعاتی مواجه می شود که باعث می شود احساس کند همسرش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. از یک طرف ازدواج آنها در خطر است و از طرف دیگر پرونده مرموز سرقت خشن از شرکت برملا می شود. مجموعه شرایط رازی را در ذهن ایجاد می کند و قلابی را برای مخاطب ایجاد می کند.

سریال
حمید گودرزی در نمایی از سریال غریبه

بازی ها | در سریالی که به تازگی در تلویزیون دیده ایم، خیلی از بازیگران سرشناس خالی ماندند و حالا در سریال غریبه علاوه بر اسماعیل محرابی، پورده میهمان، رضا فیاضی و… با حمید گودرزی و پژمان بازغی روبرو هستیم. ; بازیگرانی که در شرایط فعلی می توانند گزینه های خوبی برای یک سریال تلویزیونی باشند. در دو قسمت اول روان بودن بازی ها و باورپذیر بودن شخصیت ها عامل مهمی در جلب توجه مخاطب شد. حال باید دید که آیا وضعیت به همین منوال خواهد ماند یا خیر.

«غریبا» به کارگردانی سروش محمدزاده هر شب ساعت 20:30 روی آنتن شبکه سه می رود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا