اخبار روز سینما

نگاهی به فیلم پول و پارتی به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش میلیاردی در روز اول اکران | تاریخ ما زمان عشق است.

فیلم سینمایی «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی از امروز چهارشنبه سوم شروع می شود مرداد روی پرده سینما آمد و فروش قابل توجهی را در این نقطه شروع کرد. «پول و پارتی» یک کمدی عاشقانه بر اساس یک رابطه عاشقانه است و از این نظر ژانر آن با کمدی هایی که از سعید سهیلی به یاد داریم متفاوت است. ساعد سهیلی و پردیس احمدیه بازیگران اصلی این فیلم هستند و امیر جعفری، مهدی هاشمی، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی و… در کنار این دو بازیگر ماجراها را پیش می برند.

به گزارش بازتاب آنلاین، کمدی های عاشقانه از جمله آثاری هستند که معمولا با استقبال مردم مواجه می شوند، بنابراین می توان انتظار موفقیت «پول و پارتی» را در گیشه داشت. به مناسبت اکران این فیلم نگاهی اجمالی به ابعاد مختلف آن می اندازیم.

کارگردان و فیلمنامه| سعید سهیلی کارگردان مطرح سینما سال هاست که با ساخت فیلم های مختلف کمدی و اجتماعی در بین مردم شناخته شده است و معمولاً آثارش به ویژه در حوزه کمدی با استقبال خوبی مواجه می شود. بنابراین در این نقطه شروع می توان به تجربه این کارگردان اعتماد کرد و مطمئن بود که کار او رضایت عموم را خواهد داشت. سهیلی در «پول و پارتی» دست روی دست بازیگران موفق گذاشته و این بار در کنار سرگرمی از فقر و آسیب های اجتماعی نیز انتقاد کرده است. در واقع به دنبال یک کمدی رمانتیک هستیم که قابل پیش بینی به نظر می رسد، با داستانی آشنا که از سینمای روایی الگوبرداری شده، اما دارای خرده روایت ها و موقعیت های کمیک قابل قبولی است و رویکرد انتقادی آن در لایه های پایین قابل درک است.

ساعد سهیلی در نمایی از فیلم «پول و پارتی»

بازی ها | ساعد سهیلی و پردیس احمدیه بازیگران اصلی این کمدی عاشقانه هستند. بازیگرانی که پیش از این بارها در نقش اول یک فیلم به موفقیت دست یافته اند. سهیلی در نقش پسری عاشق حرفه ای پایین شهر باورپذیر بود و می دانست که باید مختصات فیلمی با این ساختار را رعایت کند. احمدیا در دو موقعیت مختلف توانسته نقش یک دختر را بازی کند. در این میان حضور امیر جعفری و مهدی هاشمی به عنوان دو بازیگر باتجربه از نکات مهم فیلم است. هادی کاظمی یکی او یکی از شیرین ترین بازیگران فیلم است و بخش قابل توجهی از موقعیت های کمدی از طریق او به دست می آید.

فیلم جدید سعید سهیلی
ساعد سهیلی و پردیس احمدیه هشتمین زوج فیلم «پول و پارتی» هستند.

فضا سازی | «Dinero y Fiesta» فیلمی پر از لوکیشن است و از فضا و جاذبه های بصری به خوبی استفاده کرده است. بخش مهمی از فیلم در ویلایی خانواده عروس و خانه ویران شده خانواده داماد ضبط شده است، اما به اینها محدود نمی شود و لوکیشن هایی مانند دریاچه خلیج فارس، کافه ها، رستوران ها، خانه های نیمه تمام. تمام شده. ساختمان ها و خیابان های بالا و پایین شهر تهران نیز به ایجاد تنوع در آن کمک کرده است.

فیلم جدید سعید سهیلی
پردیس احمدیه در نمایی از فیلم پول و مهمانی

فروش افتتاحیه | “پول و مهمانی” در روز چهارشنبه سوم مرداد روی پرده آمده و در گیشه به موفقیت بزرگی دست یافته است. این فیلم با احتساب پیش فروش و فروش روز اول 900 میلیارد پلان فروخته است و در حال حاضر 12 هزار نفر برای دیدن آن به سینما رفته اند.

«پول و مهمانی» به کارگردانی سعید سهیلی بر اساس فیلمنامه حسین ثمری زاده و تهیه کنندگی سینا مهراد. این فیلم با بازی ساعد سهیلی، پردیس احمدیه، مهدی هاشمی، امیر جعفری، نیوشا ضیغمی، هادی کاظمی و داریوش فرهنگ می تواند یکی یکی از پرفروش ترین فیلم های تابستان امسال است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا