اخبار روز سینما

نگاهی به فروش فیلم های اکران در تعطیلات عید فطر جنگ «گربه» و «تمساح» آغاز شد.

آغاز با اکران فیلم «سال گربه» به کارگردانی مصطفی تقی زاده از چهارشنبه 22 فروردین بخش قابل توجهی از فروش فیلم در تعطیلات عید سعید فطر به دو فیلم «تمساح خونین» و «سال گربه» اختصاص یافت. . این دو فیلم کمدی با هم 13 میلیارد و 500 میلیون تومان فروش کردند. فیلم اجتماعی «بی‌بادان» با فروش ۲ میلیارد تومانی در این تعطیلات در رتبه سوم پرفروش‌ها قرار گرفت.

به گزارش بازتاب آنلاین، سینماهای ایران در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری 17 میلیارد تومان فروختند و 240 هزار نفر از سینماها دیدن کردند.

فیلم “کروکودیل خونیبه کارگردانی جواد عزتی در تعطیلات عید سعید فطر همچنان جایگاه خود را به عنوان پرفروش ترین فیلم سینما حفظ کرد. این فیلم با 121 هزار بیننده 8 میلیارد و 500 میلیون تومان فروخت. مجموع فروش این فیلم پس از 40 روز اکران به 95 میلیارد تومان رسید.

«سال گربهبه کارگردانی مصطفی تقی زاده با بازی بهرام افشاری، سارا بهرامی و هومن برکنورد از بیست و دوم فروردین این فیلم در سه روز اول اکران خود به نمایش درآمد و 5 میلیارد شات فروخت. این فیلم خیلی سریع توانست نظرها را به خود جلب کند و در سه روز اول 70 هزار نفر برای دیدن آن به سینماها آمدند.

فیلم «سال گربه» با بازی بهرام افشاری در سه روز اول اکران خود به فروش 5 میلیارد تومانی دست یافت.

«بدون بدنبه کارگردانی مرتضی علیزاده، از ابتدای نوروز تا قبل از اکران.سال گربهاین فیلم همیشه در رتبه دوم لیست فروش قرار داشت، اکنون جای خود را به این فیلم کمدی داده و در رتبه سوم لیست فروش قرار گرفته است. این فیلم در تعطیلات عید سعید فطر ۲.۳ میلیارد تومان فروخت و ۳۳ هزار بیننده داشت. این فیلم پس از یک ماه اکران 20 میلیارد فروش داشته است.

«آسمان غربی“و”دستگاهدر تعطیلات عید سعید فطر فروش تقریباً یکسانی داشتند و با فاصله زیادی از سه فیلم برتر جدول در رتبه های چهارم و پنجم قرار گرفتند. «آسمان غرب» در این تعطیلات 5000 نفر مخاطب داشت و 247 میلیون تومان فروخت. «آپاراتچی» نیز در این سه روز 3500 بیننده داشت و به فروش 230 میلیونی دست یافت. مجموع فروش فیلم «آسمان های غربی» یک میلیارد و 800 میلیون تومان و «آپارتچی» در مجموع 3 میلیارد و 700 میلیون فروش داشته است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا