اخبار روز سینما

نگاهی به فال حافظ متولدین ماه‌های مختلف! | یک شنبه 5 شهریور 1402

فال گرفتن یکی از سنت‌های دیرینه ایرانیان است که از دیرباز مورد توجه قرار گرفته است. فال‌ها انواع مختلفی دارند که یکی از معتبرترین آن‌ها فال و تفال زدن به حافظ است. در ادامه فال حاف متولیدن هر ماه را می‌خوانید.

فال حافظ امروز یکشنبه 5 شهریور را بخوانید و از اتفاقاتی که در راه است مطلع شوید.

به گزارش پی ام آپ، فال حافظ امروز یکشنبه 5 شهریور به شما توصیه می کند: چند روزی به دنبال رضایت شخصی خود نباشید و قبل از شروع هر شغل جدیدی به تمام روابط کاری قدیمی خود پایان دهید.

متولدین فروردین

اَلا یا اَیُّهَا السّاقی اَدِرْ کَأسَاً و ناوِلْها

که عشق آسان نمود اوّل ولی افتاد مشکل ها

به بویِ نافه ای کآخر صبا زان طُرّه بگشاید

ز تابِ جَعدِ مشکینش چه خون افتاد در دل ها

تفسیر فال حافظ:

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که امروز حوصله برخورد با افراد دیگر را ندارید، مخصوصاً اگر بخواهند به جای انتظار و پذیرش همه چیز در آن عمیق تر شوند، بی تابی شما شدیدتر می شود. اما کار کمتر برای بررسی مشکلات عاطفی چیزی نیست که کاملا ضروری باشد.

متولدین اردیبهشت

صلاحِ کار کجا و منِ خراب کجا

ببین تفاوتِ ره کز کجاست تا بکجا

دلم ز صومعه بگرفت و خِرقِهٔ سالوس

کجاست دیرِ مُغان و شرابِ ناب کجا

تفسیر فال حافظ:

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که شما می توانید در رأس احساساتی باشید که همزمان به شما حمله کرده اند و این شما را می ترساند و به بیراهه می کشاند. برخی چیزها یا برخی افراد میل و اشتیاق شما را برمی انگیزد، اما برای واکنش به آنها خیلی زود است.

متولدین خرداد

اگر دشنام فرمایی و گر نفرین دعا گویم

جواب تلخ می زیبد لب لعل شکرخا را

نصیحت گوش کن جانا که از جان دوست تر دارند

جوانان سعادتمند پند پیر دانا را

تفسیر فال حافظ:

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که گفتن اینکه خیلی سرتان شلوغ است ممکن است حقیقت را پنهان کند، اما لزوماً به هر کاری که انجام می دهید مربوط نمی شود.

فعالیت های جدیدی که انجام می دهید نیازی به قدرت بدنی بالایی ندارند. شما کارهای زیادی در پیش دارید، اما این کارها می تواند مواردی مانند پاسخ دادن به ایمیل ها و تلفن ها و سازماندهی فایل های شما باشد.

متولدین تیر

دل می رود ز دستم صاحب دلان خدا را

دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

کشتی شکستگانیم ای باد شرطه برخیز

باشد که بازبینم دیدار آشنا را

تفسیر فال حافظ:

طالع بینی امروز می گوید باید باور کنید که کنترل زندگی خود را از دست داده اید، اما مطمئن باشید که این وضعیت تغییر خواهد کرد. با این حال، ممکن است مجبور شوید در محل کار، خواسته های خشن را تحمل کنید. رویاهای خیلی بلندپروازانه نداشته باشید.

 متولدین مرداد

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست

گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست

که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست

که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست

تفسیر فال حافظ:

تعبیر طالع بینی شما می گوید که ممکن است بتوانید تغییر ناگهانی را پیش بینی کنید که امروز اتفاق می افتد و آن زمانی است که از مقاومت در برابر یک تغییر اجتناب ناپذیر دست بردارید. اگر اخیراً از شکست می ترسید، باید بدانید که ممکن است مانع از دیدن جنبه های مثبت رویدادهای روزانه و کاری شوند.

متولدین شهریور

نشان عهد و وفا نیست در تبسم گل

بنال بلبل بی دل که جای فریادست

حسد چه می بری ای سست نظم بر حافظ

قبول خاطر و لطف سخن خدادادست

تفسیر فال حافظ:

طالع بینی امروز حافظ نشان می دهد که امروز با مشکل مهم و قابل تاملی مواجه خواهید شد که در مواجهه با نیاز به امنیت شما را مجبور می کند برای لحظه ای رویاهای خود را کنار بگذارید. و اگر چیزهایی که در زندگی شما اتفاق می افتد را خیلی شخصی کنید، مشکل شما پیچیده تر می شود. اگر احساس می کنید برای آزادی و استقلال خود برنامه ریزی کرده اید، ممکن است ناخودآگاه به گونه ای واکنش نشان دهید که موقعیت شما را در محل کار به خطر بیندازد.

متولدین مهر

منم که گوشه میخانه خانقاه من است

دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک

نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تفسیر فال حافظ:

فال امروز شما این تعبیر را دارد که باید سعی کنید مثبت باشید. هنگام تبریک گفتن به دیگران عجله نکنید و تصمیمات عجولانه نگیرید و قبل از گفتن هر چیزی خوب فکر کنید. امروز دوست دارید دیگران بیشتر از همیشه به شما توجه کنند و شما را دوست داشته باشند.

متولدین آبان

اگر چه عرض هنر پیش یار بی ادبی ست

زبان خموش ولیکن دهان پر از عربی ست

پری نهفته رخ و دیو در کرشمه حسن

بسوخت دیده ز حیرت که این چه بوالعجبی ست

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ نشان می دهد که بهتر است امروز را وقف خود کنید. به نیازها و خواسته های خود فکر کنید و افکار خود را تجزیه و تحلیل کنید. هر چیزی را که ارزشمند است بیرون بیاورید و یادداشت کنید تا بتوانید روزی از آن استفاده کنید. شما این فرصت را دارید که به خوبی از خود مراقبت کنید. روز خیلی خوبی در پیش دارید.

متولدین آذر

فرصت شمر طریقه رندی که این نشان

چون راه گنج بر همه کس آشکاره نیست

نگرفت در تو گریه حافظ به هیچ رو

حیران آن دلم که کم از سنگ خاره نیست

تفسیر فال حافظ:

تعبیر حافظ از فال شما می گوید که روز خوبی در پیش دارید، اما به شرطی که خودتان به امور رسیدگی کنید. ممکن است در روند کار با مخالفت دیگران روبرو شوید، اما نترسید. اگر فکر می کنید تصمیماتتان درست و منطقی است، آن ها را اجرا کنید. جسورانه و شجاعانه به جلو حرکت کنید.

متولدین دی

نه من از پرده تقوا به درافتادم و بس

پدرم نیز بهشت ابد از دست بهشت

حافظا روز اجل گر به کف آری جامی

یک سر از کوی خرابات برندت به بهشت

تفسیر فال حافظ:

طالع بینی حافظ برای امروز می گوید که امروز تغییر بزرگی را در احساسات خود تجربه خواهید کرد. از آن برای نشان دادن مهارت های خود استفاده کنید. در مورد ایده های خود بدون نگرانی صحبت کنید. شاد بودن و لبخند زدن را فراموش نکنید. مثبت اندیش باشید تا به لطف آن بتوانید در روحیه و زندگی خود احساس خوشبختی زیادی کنید.

بدنیا آمدن بهمن

درد ما را نیست درمان الغیاث

هجر ما را نیست پایان الغیاث

دین و دل بردند و قصد جان کنند

الغیاث از جور خوبان الغیاث

تفسیر فال حافظ:

فال امروز به شما می گوید که حال و هوای غمگین خود را رها کنید. در صورت امکان به بیرون بروید و از انرژی های خوب فضا استفاده کنید. شما می توانید ایده های خود را به خوبی بیان کنید. سعی کنید همه چیز را خیلی ساده نگه دارید تا شاد باشید.

متولدین اسفند

پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد

وان راز که در دل بنهفتم به درافتاد

از راه نظر مرغ دلم گشت هواگیر

ای دیده نگه کن که به دام که درافتاد

تفسیر فال حافظ:

فالگیر امروز شما می گوید که روز بسیار خوبی در پیش دارید. با پویایی و انرژی زیادی که در فضا جریان دارد، می توانید کار خود را به خوبی انجام دهید. با روحیه ماجراجویی که دارید، می توانید تغییرات اساسی در زندگی خود ایجاد کنید. در مورد رابطه عاطفی، می توانید بدون استرس با عزیزتان صحبت کنید و در مورد آینده خود بحث و برنامه ریزی کنید.

برگفته از رسانه: وقت صبح

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا