نگاهی به غرفه ویرا دیزل در نمایشگاه خودروی شیراز

صفحه جوش یکی یکی از برندهای تجاری و تجاری کشور است که در نمایشگاه شیراز حضور داشت. در ادامه نگاهی به استند ویرا دیزل خواهیم داشت.

شیراز بزرگ‌ترین مرکز تجاری جنوب کشور محسوب می‌شود و اهمیت بسیار زیاد این شهر در بحث کار و خودروهای تجاری باعث می‌شود این شهر از موقعیت استراتژیک در این حوزه برخوردار باشد. این امر باعث شده تا شرکت های سازنده خودروهای کار و تجاری محصولات خود را در این نمایشگاه آماده کنند تا در معرض دید عموم قرار گیرند. یکی یکی از شرکت های حاضر در این نمایشگاه ورا دیزل است که با دو محصول Y3 و Y9 در این نمایشگاه حضور یافت. در زیر این دو خودروی کاری و تجاری را معرفی می کنیم.

هواپیمای Y3 وارد شیراز شد

یکی یکی از محصولات ویرا دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز، شاکمن Y3 است که در حال حاضر مونتاژ شده و قیمت کارخانه ای آن 4.5 میلیارد تومان است. ظرفیت بار این تراکتور 44 تن است و در آن شاهد یک موتور 6 سیلندر 12 لیتری هستیم. این موتور توربودیزل کامینز می تواند حداکثر قدرت 490 اسب بخار و حداکثر را تولید کند گشتاور 2300 نیوتن متر است و نیرو از طریق گیربکس 12 سرعته EATON که از نوع نیمه اتوماتیک یا AMT است به چرخ ها منتقل می شود.

نگاهی به غرفه ورا دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز
نگاهی به غرفه ویرا دیزل در نمایشگاه خودروی شیراز

سیستم تعلیق در جلو یک فنر برگ سهموی است و یک سیستم تعلیق بادی در عقب و در فضا داریم. در ورا Y3 امکاناتی مانند کروز کنترلدو تخت، صندلی راننده بادی، سیستم تهویه مطبوع الکترونیکی، آینه های گرم کن برقی، بخاری و یخچال در جای خود، سوئیچ کش، نور روز، رادار خطی، بالابر کابین دستی و برقی، تنظیم ارتفاع از راه دور، صفحه نمایش چندرسانه ای 10 اینچ، دوربین دنده عقب و غیره. مشاهده می شود که ویژگی ها در بین قاتل ها نسبتاً کامل است.

کامیون y9

کامیون شاکمن Y9 یا کامیون Y9 ورا دیزل با ظرفیت های 5.5، 6 و 9 تن عرضه می شود و به نوعی این مدل تمامی نیازهای مشتری به یک کامیون را پوشش می دهد. این کامیون برای مصارف مختلف قابل استفاده بوده و امکان سفارش در رنگ های مختلف نیز وجود دارد. قلب تپنده این کامیون موتور 4 سیلندر خطی 3.8 لیتری کامینز است که استاندارد آلایندگی یورو 5 را دارد و قادر است حداکثر قدرت 154 اسب بخار و حداکثر گشتاور 500 نیوتن متر را تولید کند. نیرو از طریق یک گیربکس 6 سرعته سریع به چرخ ها منتقل می شود و ما محورهای HANDE را در این کامیون داریم.

نگاهی به غرفه ورا دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز
نگاهی به غرفه ویرا دیزل در نمایشگاه خودروی شیراز

در کامیون دیزلی Y9 Vera شما، تجهیزات استاندارد کامل مانند کروز کنترلما دارای شیشه های برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، چراغ های روشنایی در روز، صفحه نمایش چند رسانه ای 10 اینچی، دوربین عقب، سنسور نور، سنسور هشدار تغییر خط، کابین خواب (در نسخه 9 تنی) و شیشه جلو هستیم.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما