نگاهی به غرفه فردا موتور در نمایشگاه خودرو شیراز

در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به غرفه فردا موتور در نمایشگاه موتور شیراز. استندی که می توانید محصولات جدید ام جی را در آن مشاهده کنید.

بیست و دومین نمایشگاه خودرو شیراز خرداد این ماه کار خود را آغاز کرده است زیرا اولین نمایشگاه خودرو در سال جاری است، جایگاه ویژه ای دارد و همین عامل باعث می شود شرکت ها در این نمایشگاه حضور پر رنگی داشته باشند. یکی یکی از شرکت هایی که در این نمایشگاه قدرت نشان داده فردا موتورز است که با تمامی محصولات خود اعم از محصولات مونتاژی و وارداتی وارد این نمایشگاه شده است. جدای از این مشکل، فردا دیزل را نیز می شناسند یکی زیرمجموعه های گروه فردا موتورز نیز در این نمایشگاه حضور داشتند و علاقه مندان می توانند از این غرفه نیز دیدن کنند.

نگاهی به غرفه فردا موتورز در نمایشگاه خودرو شیراز
نگاهی به غرفه فردا موتور در نمایشگاه خودرو شیراز

در این مقاله سعی داریم نگاهی اجمالی به غرفه فردا موتورز در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز داشته باشیم.

ام جی های وارداتی وارد شیراز شدند

برند میلی گرم یکی یکی از مطرح ترین خودروسازان چینی با اصالت اروپایی است و محصولات این برند حتی در کشورهای اروپایی و حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز فروش خوبی دارد. فردا موتورز در دور جدید واردات خودرو، واردات محصولات برند ام جی را بر عهده دارد و به زودی محصولات این برند را وارد بازار ایران خواهد کرد، به همین دلیل گروه فردا موتورز واردات جدید خود را به بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز آورده است . یکی یکی از محبوب ترین خودروهای ام جی حاضر در این نمایشگاه. ام جی جی تی این یک سدان اسپرت است که گروه فردا موتور آن را در نمایشگاه خودرو تهران معرفی کرد.

نگاهی به غرفه فردا موتورز در نمایشگاه خودرو شیراز
نگاهی به غرفه فردا موتور در نمایشگاه خودرو شیراز

این سدان جذاب به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز است که می تواند قدرتی در حدود 173 اسب بخار و گشتاوری معادل 250 نیوتن متر تولید کند و نیرو را از طریق گیربکس 7 سرعته اتوماتیک با دو کلاچ به چرخ های جلو منتقل کند. بدون شک این سدان اسپرت با توجه به سبک طراحی و امکانات کافی می تواند جایگاه ویژه ای در بازار ایران به ویژه در بین نسل جوان به خود اختصاص دهد.

نگاهی به غرفه فردا موتورز در نمایشگاه خودرو شیراز
نگاهی به غرفه فردا موتور در نمایشگاه خودرو شیراز

یکی دیگر از واردات جذاب فردا موتورز را به نمایشگاه خودرو شیراز آورد. میلی گرم 4 که در واقع یک هاچ بک تمام برقی است که گروه فردا موتورز به تازگی معرفی کرده است یکی یکی از پرفروش ترین محصولات این برند در بازار کشورهای اروپایی می باشد.

این پنجره عقب وارداتی از موتور الکتریکی استفاده می کند. این موتور در مجموع می تواند 204 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور تولید کند. باتری های ام جی 4 دارای ظرفیت 64 کیلووات ساعت بوده و ظرفیت آنها با استفاده از شارژرهای 800 ولتی در عرض 15 دقیقه به 20 تا 80 درصد می رسد. این هاچ بک جذاب تنها با یک بار شارژ کامل باتری های خود می تواند مسافتی معادل 435 کیلومتر را در شرایط استاندارد طی کند.

علاوه بر این محصولات مارک دار. میلی گرم 5 همچنین حاضر که یک سدان نسبتا ارزان قیمت محسوب می شود که شاید گزینه مناسبی برای بازار ایران باشد.

نگاهی به محصولات مونتاژ فردا موتورز

همانطور که گفته شد فردا موتورز حضور پر رنگی در نمایشگاه خودرو شیراز داشت و پکیج کاملی از محصولات تولیدی و مونتاژی خود را به نمایش گذاشت. این شرکت محصولاتی همچون کراس اوورهای SX5 و فردا T5 اما بدون شک محصولات ستاره شرکت فردا موتور و لوکس ترین خودروهای مونتاژی این شرکت را به این نمایشگاه آورده است. M4 را آپلود کنید این خودرو در واقع یک خودروی خانوادگی است و جزو اولین مینی ون هایی بود که وارد بازار ایران شد.

نگاهی به غرفه فردا موتورز در نمایشگاه خودرو شیراز
نگاهی به غرفه فردا موتور در نمایشگاه خودرو شیراز

قلب تپنده پکیج MPV گروه فردا یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با فناوری GDI است که می تواند حداکثر توان 195 را تولید کند. رزومه قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور را در اختیار مصرف کننده قرار دهد. انتقال نیرو در سوبا M4 از طریق گیربکس 7 سرعته کلاچ دوبل بهتر ساخته شده که هماهنگی خوبی با موتور این خودرو دارد.

سوبا M4 با پکیج کاملی از امکانات و آپشن های مختلف عرضه می شود که باعث می شود تجربه خوبی در رانندگی با این خودرو داشته باشید.

شرکت فردا موتور علاوه بر موارد ذکر شده، جدیدترین محصول مونتاژی خود را نیز به نمایشگاه خودرو شیراز آورد. FMC 511 که در واقع چانگان آنسوین است در حال حاضر جدیدترین محصول مونتاژی گروه فردا است که سابقه حضور در بازار ایران را دارد اما به دلیل تحریم ها تولید آن متوقف شد اما اخیرا گروه فردا موتورز برای قرار دادن این خودرو بازگشته است. در خط تولید

FMC 511 از یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی استفاده می کند که می تواند حداکثر قدرت 106 اسب بخار را تولید کند. گشتاور آخرین 145 نیوتن متر را از طریق یک گیربکس 5 سرعته با دو کلاچ به چرخ های جلو منتقل می کند. در واقع می توان گفت این خودرو یک سدان اقتصادی است که انتخابی مناسب برای بازار ایران است و به راحتی می تواند با محصولات داخلی رقابت کند.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما