سریال گردانزنی به زودی از شبکه دهمخانی پخش می شود. یکی رویا نونهالی یکی از بازیگران اصلی این سریال است. او بازیگری فعال است که در سال‌های اخیر که اکثر بازیگران روزهای پرمشغله‌ای را در سینما گذرانده‌اند، ترجیح داده در چند پروژه حضور داشته باشد، اما همین سریال‌ها سریال‌های پرمخاطبی هم بوده‌اند.

به گزارش بازتاب آنلاین، قرار است بیست و سوم باشد. شهریور سریال «گردنزنی» ساخته سامان سالور برای اولین بار از پلتفرم فیلم نت پخش می شود. این مجموعه داستان زوج جوانی است که مجرمی با سابقه آشنایی در ازدواجشان حضور دارد. این اولین تجربه سریال سازی سالور در تئاتر است. رویا نونهالی در کنار بازیگران جوان این سریال نقش محوری و مهمی را ایفا می کند. او معمولا یکی از نقش های اصلی نمایش هایی است که در آن حضور پیدا می کند و حالا باید منتظر ماند و دید در «گردن زنی» چه نقشی را بازی می کند. اما علاوه بر فعالیت چشمگیرش در سینما و تلویزیون در دهه های اخیر، تجربه ای در سینمای خانگی نیز داشته است. نقش هایی که بیشتر مکمل یکدیگر بودند اما نقش موثری در روند داستان داشتند.

شارازاد ۲ کارگردان: حسن فتحی ۱۳۹۵

فصل دوم سریال شیرزاد اولین حضور رویا نونهالی در یک سریال خانگی است.

سریال «شهرزاد» همچنان نام مستعار خود را دارد یکی این سریال یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی را به نمایش می گذارد. اگرچه داستان این سریال در فصل اول به پایان رسید و مخاطبان از پایان بندی آن راضی بودند اما بنا به درخواست اسپانسر تصمیم گرفته شد فصل دوم آن در سال 2015 ساخته شود.در این فصل به دلیل فوت یکی از تاثیرگذاران شخصیت زن میانسال خواهرش به نام بلقیس خاتون وارد داستان شد تا اداره امور خانواده دیوانسالار را به عهده بگیرد. نقش این خواهر معروف به خاله به رویا نونهالی محول شد. نونهالی باید نقش زنی قدرتمند و در عین حال دلسوز را بازی می کرد که در ادامه داستان با شکست عشقی اش آشنا می شویم. نونهالي براي رسيدن به اين نقش زحمت كشيده بود و بازي قابل قبولي از خود ارائه كرد. اما دو مشکل وجود داشت، اول اینکه طبق داستان، نقش او به اعدام محکوم شد و حذف شد و دوم اینکه در کنار ماجراهای سریال، نقش بلقیس به حاشیه رفت.

ملکه گداها کارگردان: حسین سهیلی زاده 2019

رویا نونهالی پس از حضور در سه سریال خانگی
رویا نونهالی در کنار پانته آ بهرام در نمایی از سریال ملکه گدا

هنوز خیلی ها رویا نونهالی را با بازی ناتاشا در سریال خواب و بیداری که در سال 1389 از تلویزیون پخش شد به یاد دارند، سریال ملکه گدا در واقع بازگشتی به همان نقش و دوران برای نونهالی بود. او در این سریال نقش یک زن جنایتکار را بازی می کرد که تولید کننده مواد مخدر بود و برای همه تصمیم می گرفت. او با بازی با سرنوشت اطرافیانش بازی می کرد و بیشتر بچه های گدا در نهایت تحت فرمان او می شوند. «ملکه گدا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده ساخته شد. او پیش از این سریالی با موضوعات مربوط به دوران کودکی ساخته بود. «ملکه گدا» یکی از اولین سریال‌هایی بود که به‌طور مستقل توسط پلتفرم‌های تئاتر در سال ۱۳۹۸ ساخته شد و رویا نونهالی به نقش لعیا یکتا توجه کرد.

بانو | کارگردان: تینا پاکروان 1400

رویا نونهالی پس از حضور در سه سریال خانگی
رویا نونهالی در سومین تجربه حضورش در شبکه خانگی در سریال خاتون به ایفای نقش پرداخت.

رویا نونهالی یک سال پس از «ملکه گدا» با ایفای نقشی کوتاه اما بسیار متفاوت با دیگر آثارش در سریال «خاتون» به شبکه تلویزیونی بازگشت. او در این سریال نقش عکاسی به نام مهربانو را بازی کرد که داستانش در زمان جنگ جهانی دوم و اشغال ایران اتفاق افتاد. در ظاهر او یک عکاس بود، اما در داخل به مخالفان دولت کمک می کرد. نونهالی در این سریال با گریمی متفاوت و در نقش یک زن سرد و گرم ظاهر شد. زنی که دیگر بدخواهی و شور جوانی را ندارد، اما همچنان جرات ریسک کردن را دارد. «خاتون» یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های سال‌های اخیر بود و نقش نونهالی هرچند کوتاه اما در ذهن بینندگان ماندگار شد.

رویا نونهالی علاوه بر این سریال ها در هفت سریال تلویزیونی نیز بازی کرده است که از مهمترین آنها می توان به سریال «خواب و بیدار» اشاره کرد که در آن با بازی در نقش «ناتاشا» به شهرت رسید. «همنفس»، «ساختمان 85»، «ساعت شنی»، «زاویه هفتم»، «بوی باران» و «سایه روشن» دیگر مجموعه‌های تلویزیونی او هستند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما