با انتشار قسمت دوازدهم سریال «داریوش» به کارگردانی هادی حجازی فر، بازی عباس جمشیدی فر در نقش کاظم به پایان رسید. جمشیدی فر در این سریال نقش دوست صمیمی داریوش را بازی می کرد. شخصیتی ترسو که در نهایت بر ترس خود غلبه کرد و علیه بهرام قیام کرد.

به گزارش بازتاب آنلاین، در قسمت دوازدهم سریال «داریوش» بازی عباس جمشیدی فر با کشتن شخصیت کاظم بهرام به پایان رسید. جمشیدی فر در این سریال نقش کلیدی داشت. کاظم از دوستان نزدیک داریوش بود. شخصیتی خجالتی و محافظه کار که سعی کرد با داریوش دوست شود اما هر بار شکست خورد.

باند «بهرام» از ضعف شخصیتی کاظم سوء استفاده کردند.

حجازی فر از اولین قسمت این سریال بر دوستی کاظم تاکید کرد. می دیدیم که کاظم مدام سعی می کند به داریوش آسیبی نرساند و هر کاری می کند تا دوستش آسیبی نبیند. در دیالوگ هایش با داریوش مدام ذکر می کرد که ترس آنها مانع از دستیابی آنها در زندگی می شود و سعی می کرد تا حد امکان بر این ترس غلبه کند. یکی در قسمت ها شاهد بودیم که کاظم برای غلبه بر ترسش به کلاس های کاراته رفت و در رویاهایش با بهرام و تیم مبارزه با مواد مخدرش مقابله کرد اما وقتی به صحنه اکشن رسید عقب نشینی کرد و نتوانست از خود دفاع کند.

عباس جمشیدی فر حضور درخشانی در سریال داشت
کاظم برای غلبه بر ترس خود در کلاس های کاراته شرکت می کرد.

کارگردان از شخصیت کاظم برای نشان دادن میزان ترس و انفعال داریوش استفاده کرده بود. داریوش هم مثل کاظم خجالتی بود، اما هیچوقت مثل کاظم برای غلبه بر ترسش کاری نکرده بود. حتی بر خلاف کاظم حاضر شده بود جلوی خانواده اش را بگیرد و جلوی این انفعال را نگیرد.

در طول سریال مدام شاهد تغییراتی در شخصیت کاظم بودیم. اگرچه آزمایش اسپرم در شخصیت و سبک زندگی او جایی نداشت، اما او احساس رضایت کرد که قدمی برای تقویت زندگی خود بردارد و این آزمایش را انجام دهد. یا با اینکه با تمام وجود از بهرام می ترسید، تفنگ به دست گرفته بود و در فکر کشتن او بود.

عباس جمشیدی فر حضور درخشانی در سریال داشت
کاظم مردی خجالتی بود اما خود را مسئول خانواده می دانست.

در پایان وقتی از قتل علیرضا به دست بهرام مطلع شد و از داریوش که خون آلود و کثیف روبروی او نشسته بود خبر عشق بهرام به لیلا را شنید دیگر نتوانست به زندگی عادی خود ادامه دهد. اینجا بود که چاقو به دست گرفت و به جنگ بهرام رفت.

یکی یکی از درخشان ترین سکانس ها در تقابل کاظم و بهرام رخ داد. جایی که کاظم سرانجام از مرز ترس و نگرانی گذشت و در مقابل بهرام ایستاد و چاقویی را به سوی او نشانه رفت، همان طور که دوباره ترس بر او چیره شد. این اوج عصیان یک شخصیت با مختصات کاظم بود. اگرچه این موفقیت کارساز است نبود و بعد از آن همه چیز بر علیه او پیش رفت، اما کاظم به عنوان یک قهرمان، به عنوان یک دوست در ذهنش ماندگار شد، درست زمانی که طعم پدر شدن را چشید، کسی را که زنده ماندن برایش غیرممکن می دانست چاقو زد. در جنگ با او زنده بمانید.

عباس جمشیدی فر حضور درخشانی در سریال داشت
کاظم شخصیتی خجالتی داشت اما سعی می کرد به اصول دوستی پایبند باشد.

عباس جمشیدی فر در سال‌های اخیر بارها در سریال‌ها و فیلم‌های مختلفی که در موقعیت‌های حساس قرار می‌گیرد قدرت بازیگری خود را به نمایش گذاشته است. در «داریوش» او را در نقشی بسیار جدی دیدیم. اولاً مهربان و صمیمی به نظر می رسید و در رفتارش مشخص بود که داریوش علاقه خاصی به او دارد. اما در مقابل بهرام و پزشکانش نه می توانست بایستد و نه از خود مراقبت کند. آثار ترس در چهره اش مشهود بود و زبانش بسته بود. هر بار که از ترس گیر می کرد، چشمانش پر از اشک می شد و نگرانی و غم او را از صمیم قلب درک می کردیم. او ترکیبی از ترس، نگرانی و نفرت را همراه با حس مهربانی و صمیمیت نشان داد.

حالا با پایان بازی عباس جمشیدی فر و خروج شخصیت کاظم از میدان، باید دید شخصیت داریوش به کدام سمت می رود و چه تغییراتی خواهد داشت.

«داریوش» به کارگردانی هادی حجازی فر چهارشنبه‌ها روی پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما