اخبار روز

نکونام چیزی فراتر از یک سرمربی برای استقلال است!

به گزارش خبرگزاری مگتو؛ مسعود معینی پیشکسوت استقلال با تمجید از عملکرد و رویکرد استقلال نکونام ابراز امیدواری کرد که این تیم علیرغم همه مشکلات قهرمان لیگ برتر شود و این شانس بالا را مدیون کنترل جواد نکونام بر بازیکنان و حواشی استقلال دانست.

به گزارش “ورزش سه”، معینی صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد: نقش سرمربیان امروز فوتبال بسیار مهم است. بازیکنانی مثل نکونام که سرمربی شدند مورد حمایت بازیکنان باشگاه هستند، استقلالی ها پشت نکونام ایستادند چون می دانند که نکونام به خواسته های آنها عمل می کند. مطمئنم نکونام به گونه ای با بازیکنان برخورد خواهد کرد که آنها را برای قهرمانی آماده کند. مشکلاتی که ممکن است استقلال را از صدر جدول دور کند فاصله های زیادی است که آنها را از قهرمانی دور می کند که به نظر من همچنان استقلال در این منطقه قرار ندارد و نکونام بازیکنانش را برای آنها آماده کرده است که هیچکس را نمی توان زیر سوال برد. آنها به عنوان برنده میدان را ترک می کنند و این مشکل آنها را در صدر جدول نگه داشته است.

معینی در ادامه با تمجید از جواد نکونام گفت: جواد نکونام سال ها تجربه حضور در اسپانیا و همکاری با مربیان بزرگ را برای استقلال به ارمغان آورده است، با وجود اینکه مردی بدون جام حذفی در ایران است اما در بالاترین سطح این تیم را به خوبی هدایت کرده است. فوتبال باشگاهی و فهمیده است که نقش سرمربی در فوتبال مدرن جهان فقط تمرینات و مسائل تاکتیکی نیست و از نظر فنی هم باید یک مدیر خوب باشد، بلکه جواد نکونام تجربه بیشتری دارد و تیمش را مدیریت می کند و سعی می کند خودش را تمرین دهد. بازیکنان از نظر ذهنی در سطح بالایی حفظ شوند.

پیشکسوت استقلال در ادامه توضیح داد: نکونام می فهمد که استقلال هواداران زیادی دارد و قهرمانی می خواهند و اجازه نمی دهند این تیم تا هفته آخر از کورس قهرمانی خارج شود و حمایت آنها را با او دارد، نکونام شخصیتی ندارد. «فقط تسلیم شوید و جامی را که به شرکت کننده می دهید برنده شوید.

معینی در خصوص وسعت ایجاد شده در باشگاه استقلال گفت: فشارهایی که باشگاه علنی می کند رازی است که مدیرعامل یا نمایندگان فنی نباید آن را فاش کنند. آنها نباید این بستر را فراهم کنند.»

معینی درباره عملکرد فنی استقلال گفت: استقلالی ها فوتبال فنی و روانی بازی می کنند اما عدم هماهنگی مدیریت و کادر فنی باعث شده که خلأ ایجاد شود و مشکلات فنی گریبانگیر آنها شود. این مشکل بازیکنان را تحت تاثیر قرار می دهد و آنها را خوشحال می کند، عملکرد فنی خوب آنها تمرکز کافی دارد و نیست. بعد از اتفاقات داخل زمین مشخص است که بازیکنان استقلال از نظر روحی متعادل نیستند و تحت تاثیر حاشیه ها هستند. باشگاه موظف است به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان عمل کند، آنها حقی غیر از انجام دادن دارند. هیچ تعهدی وجود ندارد، زمانی که من در باشگاه بودم، بازیکنان قبلی هنوز استقلال را می خواستند و فکر می کنم این شرایط هنوز در تیم وجود دارد.

معینی ادامه داد: استقلال بین دو وادی حرکت می کند اما هنوز سقوط نکرده و شانس قهرمانی را دارد و می تواند با خیال راحت هفته های گذشته را پشت سر بگذارد.

مسعود معینی درباره تیم پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس در مسیر قهرمانی هوشمندانه تر، با درایت و آرامش حرکت می کند و قدرت کافی برای رسیدن به قهرمانی را دارد و رقیب فوق العاده خطرناکی برای استقلال است. آنها با وجود اینکه سرمربی خود را تغییر داده اند، باز هم تیمی شاداب هستند و آماده هستند و بازیکنانشان با خونسردی بیشتری در زمین ظاهر می شوند و منتظر غفلت استقلال هستند. آنها شرایط روحی و روانی بهتری نسبت به استقلال دارند و از این نظر استفاده کامل از فرصت های استقلال بسیار خطرناک است.

معینی در پایان با انتقاد از روند مدیریتی استقلال گفت: در تمام دوره های مدیریتی استقلال هیچ فرد مستقل و توانمندی وجود نداشته است که به تنهایی فکر و کار کند. این مشکل فقط در استقلال نیست، در سایر تیم ها هم وجود دارد.» .

258 258

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا