اخبار روز سینما

استایل جالب نوید محمدزاده و همسرش در تشییع پیکر اتیلا پسیانی خبر ساز شد!/عکس

نوید محمدزاده بی شک یکی از موفق ترین بازیگران سینمای ایران در دو دهه اخیر بوده است. نوید محمدزاده با فیلم عصبانی نیستم به شهرت رسید. مغزهای کوچک زنگ زده، ابد و یک روز و متری شیش و نیم از دیگر فیلم های معروف نوید محمدزاده هستند. نوید محمدزاده چند سال پیش با فرشته حسینی بازیگر افغانستانی سینمای ایران ازدواج کرد. نوید محمدزاده او اکنون 37 سال سن دارد.

لباس خاص و جشن نوید محمدزاده و همسرش فرشته حسینی در مراسم ختم آتیلا پسیانی سوژه فضای مجازی شده است.

بسیاری از کاربران هنگام انتشار این تصاویر نوشتند که انگار نوید محمدزاده و همسرش به جای مهمانی به جشنواره رفته اند.

استایل جالب نوید محمدزاده و همسرش در تشییع پیکر اتیلا پسیانی خبر ساز شد!/عکس

-2147483648_-212230

نوید محمدزاده بلوند شد!

عکسی از نوید محمدزاده در حال خالکوبی با موهای بلوند در فضای مجازی منتشر شده است.

نوید محمدزاده مدتی است که در فضای مجازی فعالیتی ندارد. فیلم تفریق با بازی نوید محمدزاده و ترانه علیدوستی به تازگی لو رفته است.

عکس دیده نشده از نوید محمدزاده در حال خالکوبی

پایان شایعه جدایی نوید محمدزاده و همسرش

مدتی است که برخی رسانه ها درباره جدایی نوید محمدزاده و فرشته حسینی گمانه زنی می کنند و دلیل آن را فعالیت اینستاگرامی این دو بازیگر عنوان کرده اند که دیگر از هم عکس منتشر نمی کنند و برای هم متن های عاشقانه نمی نویسند.

اما فرشته حسینی امروز با داستانی به همه این شایعات پایان داد و مشخص شد که خوشبختانه این زوج دوست داشتنی همچنان عاشقانه خود را ادامه می دهند.

در ادامه استوری خانم حسینی را مشاهده می کنید.

IMG_20230516_114758

فیلم لو رفته نوید محمدزاده

فیلم سینمایی «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی که هفته قبل نسخه غیرقانونی آن گفته می‌شود به واسطه پخش خارجی منتشر شده بود، چهارشنبه ۸ شهریور ساعت ۲۰ از فیلیمو منتشر شد.

به گزارش ایسنا، فیلم «تفریق» با بازی تنه علیدوستی و نوید محمدزاده در مرکز تهران می گذرد و داستان فرزانه، مربی جوانی را دنبال می کند که شوهرش جلال را می بیند که به سمت آپارتمان زنی می رود. وقتی جلال با او روبرو می شود، ادعا می کند که برای کار خارج از شهر بوده است و تصمیم می گیرد خودش ساختمان را بررسی کند. در آنجا با زنی آشنا می شود که همزاد فرزانه است.

«تفریق» محصول مشترک ایران و فرانسه است.

تفکیک

جوایز و نامزدی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر با کسب رای داوران، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد. اما به دلیل فشار گروه های خارج از سینما، فیلم «عصبانی نیستم» از بخش مسابقه خارج شد و جایزه به رضا عطاران رسید. نوید در برنامه اینترنت 35 این اتفاق را تلخ ترین اتفاق زندگی هنری اش اعلام کرد.

محمدزاده برای بازی در فیلم عابد و روز یور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از شانزدهمین جشنواره جهانی تصویر شد. او برای بازی در فیلم ناهید جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین المللی براتیسلاوا 2015 را دریافت کرده است. وی همچنین در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای فیلم بدون تاریخ و بدون امضا از آن خود کرد. نوید محمدزاده این جایزه را سومین سیمرغ خود (با اشاره به عدم دریافت سیمرغ در فیلم عصبانی نیستم) دانست.

او همچنین از رسانه‌هایی که فهرستی از برندگان را برای فشار به هیئت داوران داده‌اند، گلایه کرد. او با احتساب سیمرغ فیلم عصبانی نیستم یکی از پرافتخارترین بازیگران جشنواره فجر به شمار می رود.

نوید محمدزادهاستایل جالب نوید محمدزاده و همسرش در تشییع پیکر اتیلا پسیانی خبر ساز شد!/عکس

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «بدون تاریخ و بدون امضا» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در بخش افق جشنواره فیلم ونیز شد.

وی در بیستمین جشنواره فیلم های ایرانی دیپلم افتخار و تندیس طلایی «بهترین بازیگر نقش مکمل مرد» را برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» دریافت کرد.

او در بیست و یکمین جشنواره فیلم های ایرانی تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای فیلم «سر قرمزی» دریافت کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا