به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین و به نقل از پدال، نسل جدید سیتروئن C4 و C4X با چهره جدید، موتور به روز و مجموعه ای از تجهیزات هوشمند جدید در اختیار خریداران قرار گرفته است. نسخه جدید C4 مانند C3 جدید مزین به جلوپنجره جدید سیتروئن است که اکنون لوگوی جدید این خودروساز را به نمایش می گذارد. زبان طراحی جدید سیتروئن به این معنی است که محصولات این شرکت، به ویژه C4 و C4X، از چراغ‌های LED جدید، رینگ‌های زیباتر و طراحی آینده‌نگر بهره می‌برند.

نوه برقی زانتیا آمد/عکس

نوه برقی زانتیا آمد/عکس

این خودروساز اروپایی نه تنها دو کراس اوور کوچک در رنگ های مختلف را عرضه می کند، بلکه آنها را با چرخ های 18 اینچی بازطراحی شده و سیستم تعلیق هیدرولیک عرضه می کند تا بسته ای مناسب برای خانواده ها فراهم کند. برای تکمیل این فرآیند، سیتروئن به خریداران خود این فرصت را داده است که از بین چندین موتور انتخاب کنند. این به علاقه مندان این امکان را می دهد که بین یک موتور 1.2 لیتری بنزینی 131 اسب بخاری، دو نسخه هیبریدی و دو مدل تمام الکتریکی یکی را انتخاب کنند.

سیتروئن C4 و C4X هیبریدی از یک موتور 1.2 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ استفاده می کنند که می تواند به تنهایی 100 تا 137 اسب بخار قدرت تولید کند و با کمک یک موتور الکتریکی حداکثر قدرت 29 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. تفاوت دو مدل هیبریدی این خودرو در باتری آنها نهفته است. یکی این خودرو از یک باتری 50 کیلووات ساعتی و یک مدل دیگر 54 کیلووات ساعتی استفاده می کند که امکان پیمودن مسافت 357 و 416 کیلومتری را به ترتیب ارائه می دهد. همچنین امکان شارژ هر دو مدل با شارژ سریع دوطرفه 100 واتی وجود دارد تا خریداران بتوانند از سرعت شارژ مطمئن باشند.

نوه برقی زانتیا آمد/عکس

نوه برقی زانتیا آمد/عکس

نوه برقی زانتیا آمد/عکس

نوه برقی زانتیا آمد/عکس

با این حال، تفاوت اصلی بین دو نسخه معمولی C4 و C4X در طراحی فضایی آنها نهفته است. سیتروئن تصمیم گرفت نسخه X را 240 میلی متر طولانی تر کند. فاصله بین دو محور با نسخه معمولی مطابقت دارد و 2670 میلی متر است. خریداران C4X 510 لیتر فضای بار در دسترس دارند. در حالی که صندوق عقب C4 به 380 لیتر محدود شده است.

یکی از مهم ترین تغییرات در نسل جدید C4، بهبود فضای داخلی و طراحی مجدد آن است. صندلی ها نسبت به نسل قبلی ضخیم تر هستند و راحتی بیشتری را در هنگام رانندگی فراهم می کنند. برای اینکه صاحبان این سیتروئن از فناوری فعلی عقب نمانند، نمایشگرهای داخل C4 نیز به طور کامل نو شده اند. صفحه نمایش 10 اینچی مرکزی این خودرو به عملکردهای مفیدی مانند سیستم ناوبری کاربردی و سیستم کنترل صوتی سلام سیتروئن مجهز شده است. سیتروئن در مجموع 20 سنسور و دوربین در اطراف بدنه C4 نصب کرده است که امکان دسترسی به کروز کنترل تطبیقی، دستیار ترافیک، دوربین 360 درجه و دستیار پارک را فراهم می کند.

این خودروی جدید مجهز به امکانات هوشمندی مانند ترمزهای ایمنی فعال و سیستم هشدار برخورد است که می تواند به راننده کمک کند تا ایمنی رانندگی را ارتقا دهد و محصولات این خودروساز فرانسوی را به سطح جدیدی برساند. سیتروئن قیمت نهایی C4 و C4X را اعلام نکرده است، اما امیدوار است که این شرکت بتواند با ارائه ویژگی‌های اساسی مناسب، طراحی به روز و سطوح رفاهی مناسب با رقبای ژاپنی، چینی و اروپایی خود رقابت کند. نظر شما در مورد مدل های C4 و C4X چیست؟ چرا سیتروئن شهرت خوب رقبای خود را در بازارهای جهانی ندارد؟

۲۲۷۳۲۳

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما