اخبار روز سینما

نون خ تبدیل به یک سفر هیجان انگیز شد!/جزئیات

این روزها فصل پنجم سریال «نون.خ»  به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی در حال تصویربرداری در شهر چابهار  است و برای بار اول اهالی کرد این سریال یک سفر جاده ای به مناطق جنوب و جنوب شرقی کشور را تجربه می کنند و با مردم کرمان و سیستان و بلوچستان همراه می شوند.

به گزارش مهر به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، مهدی فرجی تهیه کننده این سریال به تازگی تصاویر جدیدی از این سریال را در شبکه اجتماعی منتشر کرده که مربوط به شخصیت های این سریال است. فرجی از خلیل و مهیار با بازی حمیدرضا آذرنگ و پاشا جمالی به عنوان دو بازیگر محبوب این سریال یاد کرده است. همچنین در تصویر دیگری که وی از سعید آقاخانی در نقش نورالدین منتشر کرده، او را یکی از پرطرفدارترین نقش های کمدی این سریال می دانند. این سریال هم اکنون با حضور جمعی از بازیگران کرد و همچنین بازیگران طنز که در فصل های قبل حضور داشتند در حال تصویربرداری است و برای نوروز و رمضان 1403 آماده می شود.

حمیدرضا آذرنگ بازیگر این سریال دیروز در گفت و گو با برنامه «استودیو هشت» درباره این سریال گفت: «بزرگترین تغییر این فصل این است که «نون خ» تبدیل به یک سفر شده و یک اثر خاص از نظر طنز، شخصیت پردازی و قصه گویی است.

او همچنین فاش کرد که این روزها در چابهار است و فصل جدید این سریال در 30 قسمت خواهد بود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا