اخبار ارز دیجیتال

نه بزرگ همسترکامبت به سرمایه‌گذاران؛ توکن‌های HMSTR فقط به بازیکنان می‌رسد!

تیم همستر کامبت (HMSTR) در جدیدترین اطلاعیه خود تأکید کرده که هیچ سرمایه‌گذار ریسک‌پذیر خارجی ندارد. این تیم اعلام کرد:

از زمان آغاز رشد انفجاری پروژه ما، پیشنهادات سرمایه‌گذاری متعددی را از سوی برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذار در فضای وب ۳ دریافت کرده‌ایم، اما تمام آن‌ها را رد کرده‌ایم.

به گزارش رمز ارز نیوز، تیم توسعه‌دهنده در توضیح علت رد این پیشنهادها افزود:

در وهله اول، ما برای بازیکنانمان بسیار بیشتر از هر سرمایه‌گذاری ارزش قائلیم. تنها راه به دست آوردن توکن HMSTR، انجام بازی است. ۶۰ درصد از کل موجودی توکن‌ها برای بازیکنان در نظر گرفته شده و مابقی برای تأمین نقدینگی بازار، مشارکت‌ها و کمک‌های مالی آینده اکوسیستم، برنامه‌های پاداش‌دهی و سایر موارد تخصیص یافته است.

به گفته این تیم، این رویکرد، فرصت‌های برابر را برای همه افراد، بدون توجه به تمکن مالی آنها، تضمین می‌کند.

این تیم همچنین اظهار داشت:

بسیاری از پروژه‌های وب ۳، مخاطبان خود را به منظور سودرسانی به حامیان مالی‌شان جمع‌آوری کرده‌اند. متأسفانه این امر در صنعت کریپتو به یک رویه معمول تبدیل شده است.

پروژه‌ها به جای ایجاد نوآوری‌های ارزش‌زا و کسب درآمد واقعی، بر روی جذب سرمایه تمرکز می‌کنند. آنها سپس بودجه به‌دست‌آمده را صرف بازاریابی کرده، یک ایردراپ یا حتی یک عرضه اولیه عمومی برگزار می‌کنند و پس از آن، کاربران را رها می‌کنند. ما با این رویکرد مخالفیم و معتقدیم فضای وب ۳ باید به اصول اصلی خود بازگردد.

از بنیان‌گذاران و سازندگان دعوت می‌کنیم تا در وهله اول بر ایجاد کسب‌وکارهای سودآور متمرکز شوند. فعالیت‌ها باید به نفع جامعه باشند، نه سرمایه‌گذاران.

این تیم در ادامه همچنین افزود:

تنها راه دستیابی به توکن‌های همستر، خرید آن از کسانی است که این توکن‌ها را در رویداد ایردراپ دریافت کرده‌اند. هیچ شخص حقیقی یا حقوقی در این زمینه مزیتی نخواهد داشت. قدرت واقعی همستر کامبت در جامعه آن نهفته است، بنابراین، تلاش ما این است که منافع شما را در اولویت قرار دهیم.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا