در روزهای اخیر، فعالیت نهنگ‌های دوج‌کوین (DOGE) افزایش یافته است. بر اساس گزارش‌ها، این نهنگ‌ها بیش از ۱.۴ میلیارد واحد دوج‌کوین به ارزش حدود ۱۴۰ میلیون دلار خریداری کرده‌اند که توجه جامعه‌ی کریپتو را جلب کرده و احتمال رشد قیمت این میم‌کوین محبوب را افزایش داده است.

به گزارش رمز ارز نیوز، یکی از تحلیلگران حوزه کریپتو به نام علی مارتینز (Ali Martinez)، در مورد افزایش علاقه نهنگ‌ها به دوج‌کوین توییتی منتشر کرد و نموداری را به اشتراک گذاشت که افزایش تعداد تراکنش‌های نهنگ‌ها در ۷۲ ساعت گذشته را نشان می‌دهد.

در اوایل سال، فعالیت نهنگ‌های دوج‌کوین در سطوح بالایی قرار داشت که منجر به انباشت مقادیر زیادی از این توکن شد. در آن زمان، بازار شرایط مساعدی را تجربه می‌کرد و قیمت دوج‌کوین نیز صعودی بود. اکنون پس از رشد ۲۲ درصدی طی ماه گذشته، این رمزارز مجدداً در آستانه صعودی چشمگیر قرار دارد.

افزایش فعالیت نهنگ‌ها می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر ارزش دوج‌کوین داشته باشد. در حال حاضر، حجم معاملات ۲۴ ساعته این ارز دیجیتال بیش از ۱۲۲ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده تغییر مثبت در نگرش سرمایه‌گذاران به این رمزارز است.

همچنین، طی ۲۴ ساعت گذشته قیمت دوج‌کوین بیش از ۱۰ درصد رشد داشته و در هفت روز گذشته نیز افزایشی ۱۴ درصدی را تجربه کرده است.

مارتینز همچنین اشاره کرده که اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) و روند قیمتی دوج‌کوین از نزول چندماهه خارج شده و سیگنال خریدی نیز از اندیکاتور سوپرترند (SuperTrend) دریافت شده است.

مجموع این موارد نشان‌دهنده احتمال ادامه رشد این میم‌کوین و استقبال سرمایه‌گذاران است.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما