اخبار روز سینما جهان

نمایش مستند «هما» گلاره عباسی در مسابقه جهانی فیلم

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، «هما» عنوان مستندی به کارگردانی گلاره عباسی، تهیه کنندگی درسای شفیعی و توزیع کننده رافت فیلمز است که در آخرین حضور خارجی خود در بیستمین دوره مسابقات جهانی فیلم به نمایش درآمد.

مسابقه جهانی فیلم Accolade جایزه بشردوستانه سالانه خود را برای خدمات اختصاصی به عدالت اجتماعی، رفاه حیوانات، مسائل سیاسی، محیط زیست، سلامت، ناتوانی یا آگاهی آگاهانه ارائه می کند.
این جشنواره آمریکایی 4-7 ژوئن (15-18) است خرداد) برگزار شد.

مستند «هما» داستان زندگی هما هماوندی است. زنی با اعتماد به نفس که در کمپ ترک اعتیاد کار می کند و مشکلات و محدودیت هایی که در زندگی دارد مانع از حضور او در عرصه اجتماعی نمی شود.

مستند «هما» پیش از این در جشنواره فیلم A Royal Chance و جشنواره فیلم مستند ملبورن استرالیا حضور داشته و از جشنواره FicFusa کلمبیا دیپلم افتخار دریافت کرده است.

سایر عوامل این مستند عبارتند از: مشاور کارگردان: پژمان تیمورتاش، مدیر پروژه: کتایون ارسنجانی، فیلمبردار: گلاره کیازند، تدوین: حمید نجفی راد، موسیقی: مهگل مقتدر، صدابردار: محمود کاشانی و نوید مهر با صدای عرفان ابراهیمی.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا