با بازگشت بازی یکی از بازی های نیمه نهایی مجموعه «گل یا پوچ» این رئالیتی شو یک قدم به فینال نزدیک شد. یکی یکی از بازیکنان محبوب این مسابقه فردی به نام آمو رجب بود که مورد تحسین بسیاری قرار گرفت اما با توجه به روند مسابقه شکست خورد. برنده نشدن عمو رجب و حذف او از جایزه بزرگ این مسابقه که قرار بود برای جهیزیه دخترش استفاده کند، مهران مدیری مجری این برنامه را عصبانی و ناراحت کرد. مدیری خود فقر را تجربه کرده است و حتی یک بار از دریافت پولی که زندگی او را زیر و رو کرده است تمجید کرده است.

به گزارش فیلمنیوز، «گل یا پوچ» که از ابتدا روی پلتفرم فیلمو پخش می شد مرداد ماه شروع شده بود، روز دوم مهر یکی در دراماتیک ترین قسمت هایش منتشر شد. این مسابقه که به میزبانی مهران مدیری برگزار می شود در بین عموم مردم بسیار محبوب شده است و شرکت کنندگان آن اکنون به افراد مشهوری تبدیل شده اند. . یکی یکی از بازیکنان این مسابقه به نام آمو رجب با مهارت خاصی که در این بازی داشت به شهرت و محبوبیت رسیده بود. از دست دادن او و گروهش مهران مدیری را متاثر کرد. اما این برداشت و همدردی از کجا می آید؟

بازی برگشت مرحله نیمه نهایی “گل یا پوچ” صحنه اتفاقات دراماتیکی بود که منجر به باخت شد. یکی از شرکت کنندگانی به نام «عمو رجب» متولد شد.
عمو رجب یکی او یکی از محبوب ترین شرکت کنندگان «گل یا پوچ» بود.

مهران مدیری در سال های اخیر از طریق برنامه «دورهمی» جزئیاتی از زندگی خود و همچنین مصاحبه مفصلی که چند سال پیش با کیوان کثیریان و امیر پوریا انجام داده بود را به اشتراک گذاشت. جزئیات فقر مطلق و روزهای سخت بیکاری و ممنوعیت کار از او گذشته بود. در میان این خاطرات، یک بار در یکی او درباره دستمزدش برای فیلمی از برنامه های نوروزی «دورهمی» گفت که با قراردادش زندگی اش زیر و رو شد.

در این خاطره کارگردانی اشاره کرد که وقتی در سال 72 برای قرارداد فیلم «ملاقات» به دفتر فیلم رفت، در نظر داشت مبلغ 100 هزار تومان بابت دستمزد پیشنهاد کند. آن روزها اجاره خانه اش ماهانه 12 هزار تومان بود و این مبلغ می توانست برایش بسیار مفید باشد. اما قراردادی 240 هزار تومانی با او بسته شد و او احساس خود را نسبت به این مبلغ قرارداد اینگونه بیان کرد: تیر پشت سرم به خانه رفتم.»

دوئل عمو رجب و امید یکی از جذاب ترین صحنه های بازی نیمه نهایی بود.

حالا سال ها از آن روزهای مهران مدیری و او می گذرد یکی او به یکی از سینماگرانی تبدیل شده است که دستمزدهایش بالاست. او حتی در یک نشست خبری گفت که برای اجرای هر قسمت دورهمی در سال 1394 60 میلیون دریافت کرده است اما احتمالا مدیری هنوز روزهای سخت فقر خود را که همیشه از آن می گوید فراموش نکرده است. از طرفی همیشه در بین اهالی سینما شایعاتی مبنی بر خوب بودن مهران مدیری و دستگیری نیازمندان وجود داشته است.
عمو رجب یکی او یکی از محبوب ترین شرکت کنندگان «گل یا پوچ» بود.

نقطه مشترک داستان عمو رجب و مهران مدیری که در مقطعی از زندگی خود با مشکلات مالی مواجه شدند با مروری بر خاطره ای قدیمی.

عصبانیت عمو رجب بعد از شکست همه را تحت تاثیر قرار داد.

وی پس از ساخت و اجرای برنامه ای به نام «اسکار» در تابستان، پشت میز مسابقه «گل یا پوچ» نشست و به جمع بازیکنان حرفه ای این مسابقه که از بین مردم عادی انتخاب شده بودند، پیوست. عمو رجب یکی از بازیکنان اصلی این برنامه بود و همه روی پیروزی او حساب می کردند. خودش می گفت اگر جایزه را بگیرد برای دخترش جهیزیه تهیه می کند. اما در قسمت آخر این جایزه نصیب دایی رجب نشد و مهران مدیری او را در آغوش گرفت و با بغض از دست دادن برنامه را به پایان برد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :