اخبار روز

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور: رتبه بندی معلمان کامل انجام شده است!

به گزارش پی ام آپ، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: رویکرد ما این است که با استفاده از منابعی که دولت صرف آموزش و پرورش می کند، نتیجه بهتری بگیریم. منابع مالی هزینه شده در آموزش و پرورش بیش از همه دستگاه هاست و تلاش می کنیم با تجهیز بهتر مدارس و افزایش سطح کیفی آموزش در سال های برنامه، آموزش را ارتقا دهیم.

وی افزود: نکته مهم تسویه بخشی از بدهی هایی است که در گذشته وجود داشته است، در قانون بودجه منابعی برای جبران بدهی ها پیش بینی شده است که البته برخی از این بدهی ها حسابرسی نشده است و حسابداران مربوطه باید انجام دهند. بنابراین.” تایید ارقام مربوطه از سوی دیگر تیم سازمان برنامه نیز پرونده ها را بررسی می کند و مواردی که مورد تایید طرفین باشد قطعا جبران خواهد شد.

پرداخت بخشی از مطالبات فرهنگیان در زمینه برگزاری کلاس های فوق برنامه در ایام کرونا و اصلاح آثار.

منظور افزود: حدود 500 میلیارد تومان به معلمان ویژه اصلاح کلاس های کاری و فوق برنامه سال گذشته در ایام کرونا اختصاص یافت و یک میلیون تومان نیز در روز معلم هدیه شد. حدود یک میلیون معلم و کارمند آموزش و پرورش یک میلیارد تومان بار مالی بر دوش دولت داشتند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: سیاست دولت دستیابی به رضایت حداکثری معلمان است و معتقدیم اگر قرار است توسعه ای برای کشور حاصل شود قطعاً از طریق آموزش و پرورش خواهد بود و این دانش آموزان هستند که ما می کنیم. توجه خواهم کرد.”

وی درباره اصلاح آیین نامه احراز صلاحیت معلمان که نیازمند منابع جدید است، گفت: تا جایی که اطلاع دارم کار احراز صلاحیت به پایان رسیده است و پرداختی های مربوط به احراز صلاحیت معلمان در سال گذشته بالغ بر 48 میلیارد تومان بوده است. من دیگر مشکلی در مورد رتبه بندی معلمان ندارم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص اعتراض معلمان به صلاحیت معلمان نیز گفت: این ایرادات طبیعی است زیرا نظام آموزشی دستور العمل دارد و رتبه بندی بر اساس این دستور العمل انجام می شود، اما همیشه این امکان وجود دارد که هرکس با رتبه بندی مخالف باشد. اعتراض داشته باشند


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا