اخبار روز

دستگیری پدر و پسری که با نقشه شومی شریکشان را به قتل رساندند!/جزئیات

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از نقشه شوم یک پدر و پسر برای قتل یک شریکشان خبر داد که در ادامه جزئیات آن را می توانید بخوانید.

به نقل از شمانیوز، به گزارش پی ام آپ، حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: نیمه شب هفتم خرداد در ماه جاری یک مورد آتش سوزی خودرو در زیرگذر اتوبان اصفهان – کاشان به فرماندهی انتظامی شاهین شهر اطلاع رسانی شد. پراید خودرو پس از برخورد با دیواره زیرگذر آتش گرفت و به طور کامل سوخت و راننده نیز به دلیل شدت سوختگی جان باخت.

وی افزود: همچنین تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر با حضور در محل و پس از بررسی دقیق حادثه متوجه شدند که آتش سوزی خودرو صحنه ای و عمدی بوده است.

ترکیان گفت: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام معاینات دقیق علمی، مشخص شد راننده که مردی 30 ساله و ساکن اصفهان است، قبل از مرگ با سلاح نظامی کشته شده است. خودرو آتش گرفت و بلافاصله دستگیری عاملان این جنایت در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی پس از 40 روز تلاش متوجه شدند که قتل توسط شریک زندگی مقتول و پسرشان انجام شده است، سپس با هماهنگی قضایی با مقام قضایی اقتدار هر دو یک نفر در عملیات ضربتی به مخفیگاهش در کلانشهر اصفهان دستگیر شد.

ادامه داد: پدر متهم که عامل اصلی این جنایت و یکی از مجرمان تحت تعقیب بود، پس از انتقال به پلیس و مواجهه با شواهد پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت: به دلیل اختلافات قبلی شراکت با مقتول و پسرم قصد کشتن او را داشتند و شب حادثه به بهانه رفتن به تهران برای انتقال خودرو طبق برنامه به همراه مقتول و خودروی شخصی اش راهی جاده شدیم. به این بهانه پس از گذاشتن مدارک و بازگشت به اصفهان، وی را به زیرگذری بردیم، مقتول را کشیده و با اسلحه به سرش شلیک کرد، تصادف را جعل کرد، خودرو را آتش زد و به همراه پسرش از محل متواری شد. با ماشین دیگری آنها را تعقیب می کرد.

تُرکیان با اشاره به کشف اسلحه کلت کمری استفاده شده دربازرسی از مخفیگاه متهمان این جنایت خاطرنشان کرد: پس از اینکه هر دو متهم به جرم خود معترف شدند پرونده تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا