اخبار روز سینما

تغییر چهره نفیسه روشن پس از جدایی از همسرش!/به گزارش طرفدارانش او مثل قبل زیبا نیست!/عکس

اخیرا یک تصویر از نفیسه روشن منتشر شده است که او در این تصویر صورت چاق دارد

نفیسه روشن به تازگی 41 ساله شده است.به دلیل انجام عمل هایی زیبایی، چهره این بازیگر به زیبایی قبل نیست. نفیسه روشن در آخرین عکس خود چهره ای چاق دارد. این بازیگر با سریال کما به شهرت رسید. نفیسه روشن عاشق حیوانات است. نفیسه روشن در زمینه تبلیغات نیز فعالیت دارد. نفیسه روشن یک بار با یک خلبان ازدواج کرده بود که منجر به طلاق شد. عکس آخر را در زیر می بینید:

تغییر چهره نفیسه روشن پس از جدایی از همسرش!/به گزارش طرفدارانش او مثل قبل زیبا نیست!/عکس

بیوگرافی نفیسه روشن

نفسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون متولد 13 اردیبهشت ماه سال 1361 و اهل تهران است . این روزها شاهد بازی او در سال گیلدخت و در کنار بازیگرانی چون محمود پاک‌ نیت ، ثریا قاسمی، میترا رفیع، رضا اکبر‌پور ، شقایق فراهانی و …. هستیم.لیسانسه و در دانشگاه حقوق اسلامی خوانده است ، ازدواج کرده و متاهل است ، حامی حیوانات و سفیر دوقلوهاست.پدر نفیسه روشن کارمند نیروی هوایی ارتش و مادرش خانه دار است . یک برادر دارد که او هم مهندس پرواز است.

اولین تجربه بازیگری نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگری در گروه های تئاتر را از دوران تحصیل آغاز کرد و با تشویق و کمک برادر بزرگترش که به عنوان کارگردان فعالیت می کرد وارد این عرصه شد و با آموزش های استاد سمندریان بازیگری را آغاز کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا