اخبار روز سینما

نفیسه روشن همه را شگفت زده کرد

نفیسه روشن یکی از بازیگرانی است که در سال های اخیر همواره در میان شایعات مختلف بوده است. نفیسه روشن در کنار بازیگری به مدلینگ نیز می پردازد. نفیسه روشن یک بار طلاق گرفت و دوباره ازدواج کرد. نفیسه روشن گاهی با انتشار پست یا استوری به نقد برخی اتفاقات اجتماعی در جامعه می پردازد. آخرین اخبار از نفیسه روشن به خواندن ادامه دهید.

جشن حافظ یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های سینما و تلویزیون ایران است و مانند همه جشنواره‌های مشابه، محلی برای به رخ کشیدن چهره‌های مشهور با استایل و لباس‌هایشان است.

معمولا در این جشن بازیگرانی با سبک خاص ظاهر می شوند. لباس هایی که می پوشند مدت هاست مورد انتقاد قرار گرفته است. یکی از عجیب ترین لباس های این جشن نفسیا روشن است.

نفسیه روشن شاید هنوز در این فکر باشد که چه شد که تصمیم گرفت این لباس را در جشن حافظ بپوشد!

4886122_717

تغییر چهره نفیسه روشن

اکران مردمی فیلم «پرونده باز است» به کارگردانی زنده یاد کیومرث پوراحمد در حالی برگزار شد که عکاسان متوجه تغییر چهره نفیسه روشن شدند.

در تصاویر منتشر شده در فضای مجازی به نظر می رسد که چهره خانم نفیسه روشن با استفاده از بوتاکس تغییر زیادی کرده است.

IMG_20230804_140818_767نفیسه روشن همه را شگفت زده کردنفیسه روشن همه را شگفت زده کردنفیسه روشن همه را شگفت زده کردنفیسه روشن همه را شگفت زده کردنفیسه روشن همه را شگفت زده کردنفیسه روشن همه را شگفت زده کردنفیسه روشن همه را شگفت زده کرد

-5939629369242792365_121

IMG_20230804_140827_085

IMG_20230804_140832_079

آیا نفیسه روشن عمل زیبایی انجام داده است؟

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در سایت خود به شایعات جراحی زیبایی که اخیرا گریبان این بازیگر را گرفته بود پایان داد. در این پست روشن با لحنی گلایه آمیز صحبت می کند و از مخاطبانش می خواهد که گول هیچکس را نخورند و فقط زندگی کنند.

من باید بگویم؛ نفیسه روشن با عکس هایی که اخیرا در صفحه شخصی اش منتشر کرده شایعاتی مبنی بر انجام عمل جراحی زیبایی به راه انداخته است. متن کامل منتشر شده در این پست را در زیر بخوانید:

سلام دوستان عزیز

متأسفانه من مدتها درگیر چیزی بودم که وقت زیادی به من نداد، یک عمل سخت، حدود 3 ساعت!!!!! از غم و دردی که بعضی ها در این 4 سال به من داده اند!! اسمش رو علنی نمیارم چون ابروهاتو بالا میبره!!!

اما من به عزیزانم می گویم… فقط حرص نخورید و کارهایی که باعث شد من به جادو اعتقاد داشته باشم را انجام ندهید… زیرا زندگی شما را سیاه می کند! فقط این اتفاقات برای من خودخواهانه بود…چون من به چوب خدا اعتقاد دارم…فریب کسی را نخورید. زنده…

همچنین تمام کسانی که گناه من را به خاطر عمل زیبایی شستند، تمام ورم های صورتم به خاطر کورتون و مرفین است که امیدوارم خدا آنها را ببخشد، زیرا آنها را نمی بخشم.

نفیسه روشن

نفیسه روشن نزد همسر سابقش بازگشت

نفیسه روشن با انتشار استوری اینستاگرامی تلویحا از بازگشت عشق سابقش خبر داد.

این بازیگر نوشت: در لابلای تهمت و دروغ در انتظار او پیر شدم و سکوت و صبرم لبریز شد… در دل و جان. منتظر وصالش، منتظر چشماش، منتظر موج موهاش، تو 4 سال انتظار پیر شدم، اومد… رحلتش در قلب مبارکم باد.

111

زندگی نفیسه روشن بسیار مرموز شده است. این بازیگر چند سال پیش از همسرش جدا شد و سپس دوباره خبر ازدواجش را داد.

روشن که در ایام اربعین 1400 به کربلا سفر کرده بود، پس از بازگشت به کشور با انتشار عکس هایی از جمله یکی از حلقه ازدواجش خبر از ازدواج جدید خود داد.

روشن این تصاویر را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.

1

گلایه نفیسه روشن از مشکلات معیشتی مردم

نفیسه روشن درباره اشاره فیلم وانتافه به مشکلات معیشتی مردم ادامه داد: متأسفانه در شرایطی هستیم که جای نقد و بحث درباره مشکلات جدی معیشتی مردم وجود ندارد و بارها حرف و اعتراض حق مردم به این مشکلات است. اساسا شنیده نشد در چنین شرایطی فیلمی مانند ونتاف یا نمایشنامه و درام می تواند صدای مردم برای شنیدن این اعتراضات و انتقادات باشد. مردم دل خود را در این گونه آثار می بینند و به آنها می پیوندند.

وی ادامه داد: هنر تنها چیزی است که می تواند بین سیاست و مردم صلح و آشتی ایجاد کند. هنر می تواند مردم را به صلح فراتر از مرزها دعوت کند و با ایجاد فضاهایی برای گفتگو، جوامع را به سوی آشتی سوق دهد. و امیدوارم وانتاف نیز داستانی با احساس خوب باشد که مردم بتوانند با طنز آن ارتباط برقرار کنند و قلب آن را در آن بشنوند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا