اخبار روز سینما

نفیسه روشن به جومونگ حمله کرد!!

نفیسه روشن یکی از بازیگرانی است که در سال های اخیر همواره در میان شایعات مختلف بوده است. نفیسه روشن علاوه بر بازیگری در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد و محصولات بسیاری از برندهای ایرانی یا شرکت های مختلف را تایید کرده است. نفیسه روشن از همسر سابقش طلاق گرفت و در حال حاضر مجرد است. نفیسه روشن گاهی با انتشار پست یا مطلبی به انتقاد از برخی اتفاقات اجتماعی جامعه می پردازد. آخرین اخبار نفیسه روشن را در ادامه بخوانید.

نفیسه روشن با انتشار استوری به حمایت گسترده کاربران فارسی زبان از سونگ ایل گوک بازیگر نقش جومونگ واکنش نشان داد و به آنها حمله کرد.

در روزهای اخیر خبر افسردگی و نابینایی جومونگ باعث ناراحتی کاربران شده بود و تعداد زیادی پیام احساسی برای حمایت از وی در فضای مجازی منتشر شد.

این موضوع نفیسه روشن را عصبانی کرده و او از تیترهای جومونگ بسیار ناراحت است. در عین حال هیچکس نمی تواند منکر محبوبیت سریال افسانا جومونگ و بازیگر اصلی آن در ایران شود.

ضمناً این انتقادات در حالی مطرح می شود که خود خانم روشن به اندازه کافی در رسانه ها خبرساز شده و عصبانیت ایشان در برخورد با خبر مهم افسردگی جومونگ که خوشبختانه توسط خود ایشان تکذیب شد، ناعادلانه است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا