اخبار روز

نفر اول کنکور انسانی: در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم و بچه روستا هستم!/ جزئیات خبر

در ادامه این مقاله میتوانید صحبت‌های نفر اول کنکور انسانی را بخوانید.

نفر اول کنکور سراسری علوم انسانی ۱۴۰۲ خاطرنشان کرد که دانش‌آموزان باید از مافیای کنکور محافظت کنند، زیرا هدف این گروه فقط کسب سود شخصی است و نتیجه آزمون برای آنها اهمیتی ندارد.

مهدی نیکوکار، نفر اول کنکور سراسری علوم انسانی ۱۴۰۲ است. وی اعلام کرد که در روستای رویین، که ۲۶ کیلومتری شمال شهر اسفراین و ۵۲ کیلومتری جنوب شرقی شهر بجنورد قرار دارد، زندگی می‌کند.

وی ۶ سال از تحصیلات خود را در این روستا و مابقی را در شهر اسفراین به سر برده است. مهدی نیکوکار گفت: پدر و مادرم تا مقطع راهنمایی تحصیل کرده اند و پدرم به عنوان یک کارگر ساده مشغول به کار است.

عامل موفقیت اصلی نفر اول کنکور سراسری علوم انسانی ۱۴۰۲ را پشتکار و ادامه دادن برنامه‌های درسی عنوان کرد. وی افزود: اگر هدف مشخصی را دنبال کنیم و برنامه‌ریزی مناسبی را برای رسیدن به آن داشته باشیم، قطعاً به آن هدف خواهیم رسید.

او دلایل دیگری برای موفقیت خود بیان کرد: خانواده، آرامش زندگی، تلاش معلمان، برنامه ریزی و مطالعه هشت تا ده ساعت در روز.

در رتبه اول رشته علوم انسانی آزمون نمونه دولتی 1402 آمده است: کلاس های مختلف کنکور تضمینی برای موفقیت این آزمون علمی و قبولی در مقاطع دانشگاهی مورد نظر نیست، بلکه مطالعه منظم، مستمر و هدفمند و همچنین ادامه تحصیل در رشته های مختلف دانشگاهی است. آمادگی فکری و معنوی بالا شرط موفقیت است.

وی با اشاره به اینکه فرزند چهارم خانواده است و از خانواده ای متوسط ​​است، تصریح کرد: قصد دارم در رشته حقوق در دانشگاه تهران ادامه تحصیل دهم زیرا به این رشته علاقه مندم و معنای زیادی دارد. آینده شغلی خوبی دارد. .

نیکوکار گفت: متاسفانه مافیای کنکور تنها با تهیه کلیپ و تولید بسته های آموزشی بی محتوا از داوطلبان کنکور وقت می گیرد و به فکر منفعت شخصی است.

مهدی نیکوکار، نفر اول کنکور سراسری علوم انسانی ۱۴۰۲، افزود: هیچ‌گونه کلاس کنکوری را در تحصیلات خود بهره نبرده‌ام و تنها در آزمون‌های آزمایشی برای ارزیابی سطح خود استفاده کرده‌ام که به طور کاملاً هدفمند و با برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

مهدی نیکوکار، ساکن شهر اسفراین در خراسان شمالی است و امسال در المپیاد ادبی نیز مدال طلا را کسب کرده است.

در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در استان، که امسال ۱۳,۶۰۰ داوطلب در آن شرکت کرده‌اند، رقابت بین آن‌ها برگزار شده است. از این تعداد، ۸,۳۴۶ نفر زن و سایر آزمون‌دهندگان مرد بوده‌اند.

شهرستان اسفراین با جمعیتی بالغ بر ۱۲۰,۰۰۰ نفر در فاصلهٔ ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد واقع شده است. خراسان شمالی نیز با جمعیتی بالغ بر ۱,۰۰۰,۰۰۰ نفر در شمال شرق کشور قرار دارد.

نفر اول کنکور انسانی: در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم و بچه روستا هستم!/ جزئیات خبر

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا