نظر کاربران در مورد عذر خواهی نکردن علیرضا زاکانی! / همین که زاکانی از قربانیان غرامت نمی گیرد نهایت جوانمردی است!

علیرضا زاکانی یکی از مسئولانی است که در همان ابتدای روی کار امدن انتقادهای زیادی به او وارد بود و این انتقادها همچنان ادامه دار است. شهردار تهران حتی پس از حادثه تلخ قطع دست کودک حاضر به عذرخواهی نشد.

به گزارش پی ام آپ، انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران از همان روزهای اول با انتقادات زیادی همراه بود که تا امروز ادامه دارد اما یکی از انتقادات اخیر شهردار تهران عدم پاسخگویی به شهروندان است. به طوری که حتی پس از حادثه دلخراش قطع دست کودک 9 ساله ای روی پله برقی، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران اعلام کرد که از طرف شهرداری عذرخواهی می کنم. عذرخواهی نکردن از شهروندان توسط شهرداری چیزی بود که بعد از مرگ تلخ تعدادی از پرسنل شهرداری و انتظامی در ماجرای ریزش ساختمان در منطقه خلازیر ادامه پیدا کرد. این که شهردار تهران از پایتخت نشینان عذرخواهی نکرده است به نظر شما قابل قبول است؟

واکنش های بسیاری از حضار این بود که انتظار نداشتند شهردار تهران از شهروندان عذرخواهی کند. مثلاً حسین نوشت: از او انتظاری نیست.

علی همچنین نوشت: «از کاندیدای پوششی چه انتظاری دارید؟» به نظر می رسد کنایه علی به حاشیه انتخابات ریاست جمهوری برمی گردد. یا کاربری که خود را معرفی نکرده نوشته است: «عذرخواهی نکردن یکی از صفات اوست.» حسین نیز با لحن زبان زد نوشت: «وقتی یک کار نابلد مسئول می شود…»

کاربری که خود را ایراندوست معرفی کرده بود در پاسخی مشابه به حسین نوشت:«عذرخواهی به خاطر اشباهات تکراری، یعنی توقع بیجا از مسئولین بدون تخصص و همیشه در صحنه ما…!!»

کاربر دیگری سعی کرد به سوال ما اینگونه پاسخ دهد: «همین که پدر این فرزند را جریمه نکرد و از خانواده های کشته شدگان در تخریب ساختمان غرامت دریافت نکرد، شهردار احساس می کند بسیار انسانی و با مدارا عمل کرده است. “

هیوا نیز با انتقاد از پی ام آپ با این رویکرد که این سوال از اساس اشتباه است، نوشت: چه سوال مضحکی! تا به حال کدام مسئول بابت این‌همه بی‌مسوولیتی عذر خواسته که آقای زاکانی دومی باشه.»

یکی از مخاطبینی که خود را جعفر کعرفی معرفی کرد به پی ام آپ نوشت: ««عذر خواهی شاید همراه با استعفاء شهردار تهران وشهردار منطقه ۱۹ کارساز باشه. مسئولین رده بالای مملکت شما را به خون شهدا، پست های خانوادگی را رها کنید، هرکس با تخصص و تجربه خود صاحب شغل می شود، بیشتر از این به کشور ضربه نزنید، امثال زاکانی‌ها جز سرافکندگی مملکت هیچ دستاوردی ندارند. بیشترین ضربات مملکت ما از انتصابات غیر کارشناسی براساس اتتخاب اقوام و فامیل مسئولین است.»

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *