اخبار روز سینما

نظر پژمان جمشیدی درباره فیلم توقیفی محمدحسین مهدویان پژمان: «سیشلیک» اکران نمی شود اما «صبحانه با پاکت ها» اکران می شود.

پژمان جمشیدی در برنامه «فوتبال 360» نکات مهمی از بازی در سریال «عفیی تهران»، دلایل کار پربارش در فیلم ها و سریال ها و همچنین جذابیت فیلم «سیشلیک» به کارگردانی محمدحسین گفت. . مهدویان که سال هاست ممنوع الخروج نشده است..

به گزارش بازتاب آنلاین، پژمان جمشیدی مهمان برنامه «فوتبال 360» بود و گفتگوی او با عادل فردوسی پور و محمد بحرانی به موضوعات غیر فوتبالی هم کشیده شد.

یکی از جمله مواردی که در این گفتگو به آن اشاره شد همکاری رضا عطاران و پژمان جمشیدی در فیلم سیشلیک بود. محمدحسین مهدویان در سال 1398 فیلم سیشلیک را با همکاری رضا عطاران و پژمان جمشیدی ساخت؛ فیلمی درباره فقر که ماجراهایش در جامعه ای کاملاً تخیلی روایت می شود و با رویکردی انتقادی به نقد رفتار برخی مدیران و مسئولان می پردازد فکر نمی کنم در حال حاضر خبری از “سیشلیک” باشد. این یک فیلم منحصر به فرد در مورد فقر است. من کاندید شیشلیک شدم و خیلی دوستش دارم اما بعید میدونم اکران بشه. “من فکر می کنم خیلی بعید است.”

پژمان جمشیدی نیز مانند دیگران معتقد است که فیلم «سیشلیک» هرگز اکران نخواهد شد.

جمشیدی درباره اظهار نظر هوتن شکیبا درباره فراوانی سانسور «صبحانه با زرافه ها» و تبدیل آن به فیلم کوتاه گفت: تهیه کننده ای که این موضوع را تکذیب کرد اما من با روح الله سهرابی هم صحبت کردم، گفت که یک مشکل کلی دارد که آن ها تیمی نیستند که بخواهند «صبحانه با زرافه ها» را به چالش بکشند که به نظرم زیباتر و شاعرانه تر از آن نمی توان صحبت کرد.

پژمان جمشیدی، در برنامه
پژمان جمشیدی در برنامه «فوتبال 360» اعلام کرد فیلم «صبحانه با زرافه ها» برای اکران با مشکل کلی مواجه است.

جمشیدی در بخشی از این گفت و گو درباره دلیل حضورش در سریال «عفی تهران» نیز توضیح داد: «در سریال «عفی تهران» این نقش از ابتدا برایم نوشته شده بود، اما وقتی رفتم خواستم عذرخواهی کنم. من خیلی شلوغ هستم، دوستی ما فراتر از بازیگری و کارگردانی است باید فیلمنامه را عوض کنیم و بیست روز تا یک ماه پیش تولید برویم در سر افی 19 روز بود، اما آنها حتی نقش را کم کردند، اما در کل از بازی در این سریال بسیار راضی هستم.

پژمان جمشیدی، در برنامه
پژمان جمشیدی در برنامه «فوتبال 360» گفت: شخصیت سریال «افعی» بر اساس شخصیت خودش نوشته شده است.

عادل فردوسی پور در بخشی از این گفتگو از کار پربار پژمان جمشیدی صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد پژمان گزینشگرتر از این باشد و تصویر او کمتر در شهر دیده شود. جمشیدی درباره دلیل کار زیادش گفت: بحث مفصل است، آن بار گفتم بدهی دارم و به همین دلیل اینقدر قمار کردم، بعد از مدتی مردم اظهار نظر کردند که بدهی هایشان تمام نشده است؟ خیلی زیاد.

وی ادامه داد: در هر کدام از سالن‌هایی که می‌روم، تهیه‌کنندگان به من می‌گویند کمتر کار کنم، کمتر دیده شوم، مردم را خسته نکنم، اما قبل از اینکه برای خداحافظی بیایم فیلمنامه‌ای را به من می‌دهند و به من می‌گویند که بخوان. ” “یعنی مگه نگفتی باید کمتر کار کنیم؟ به هر حال خیلی چیزها جمع شد که من را در این پنج شش سال اخیر دیدم.”

پژمان جمشیدی، در برنامه
پژمان جمشیدی در برنامه فوتبال 360

او همچنین توضیح داد که عکس‌هایش در بیلبوردهای شهر زیاد دیده می‌شوند: «وقتی بچه هستید، فکر نمی‌کنید عکس‌هایتان آنقدر در شهر باشد که بخواهید کمتر پست شوند. واقعاً دست من نیست. من این عکس ها را شش ماه پیش منتشر کردم.

جمشیدی در پایان با بیان اینکه هنوز هم فوتبال را بیشتر از فیلم دوست دارم، توضیح داد: در زندگی من تماشای فوتبال برایم جذاب تر از هر چیز دیگری است، در فوتبال نمی توان چیزی را پیش بینی کرد، من تا سه شب هر شب فوتبال می بینم. تئاتر از نظر هیجان و لذت بیشتر قابل مقایسه با فوتبال است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا