اخبار روز

نظر مردم در شبکه های اجتماعی در مورد برندهای خودرو چیست؟

امروزه شبکه های اجتماعی به ابزاری مهم برای اظهار نظر کاربران در موضوعات مختلف از جمله خودرو تبدیل شده است. گزارش جدید YouGov این نشان می دهد که کدام برندها در شبکه های اجتماعی از دیدگاه کاربران محبوبیت بیشتری دارند.

بخشی از این مطالعه به بررسی پربازدیدترین اخبار خودرو در شبکه های اجتماعی می پردازد. منطقه ای که فورد محبوب ترین برند و تسلا در رتبه دوم است.

به گزارش زومیت، فورد در سه ماهه اول سال 2024 به این جایگاه به عنوان محبوب ترین برند خودرو در شبکه های اجتماعی دست یافت. تویوتا، بی ام و و مرسدس بنز از دیگر برندهایی هستند که در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب هستند. به طور کلی، تمام برندهای برتر سال 2023 نیز در رتبه بندی 2024 حضور دارند. برندهای لکسوس، نیسان و فراری به ترتیب جایگاه های 11 تا 13 را به خود اختصاص داده اند.

تحلیلگران از دیدگاه ها و پیام های به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران برای درک احساس مردم در مورد یک برند خاص استفاده می کنند. مردم بیشترین احساسات مثبت را نسبت به آلفارومئو و استون مارتین دارند. در حالی که اینفینیتی از این نظر وضعیت مطلوبی ندارد و بیشترین احساسات منفی را به وجود آورده است.

آلفارومئو با کیفیت و دوام خودروهای خود مشکل داشت. با این حال، تجزیه و تحلیل احساسات نشان می دهد که مردم این برند را برای کلکسیونرها و کسانی که به زیبایی شناسی و تجربه رانندگی اهمیت می دهند، مناسب می دانند.

مالکان اینفینیتی از نیاز و هزینه‌های مکرر تعمیرات، نقص‌های متعدد خودرو و نرم‌افزار، پنچر شدن سریع لاستیک‌ها و ناتوانی تکنسین‌های نمایندگی اینفینیتی در انجام تعمیرات شکایت دارند.

تحقیقات نشان می‌دهد که حضور برندها در رسانه‌ها تأثیر زیادی بر احساس مردم نسبت به آنها در فضای آنلاین دارد. برای مثال می توان به ظاهر استون مارتین در سری فیلم ها نگاه کرد جیمز باند و حضور شورولت کامارو در ترانسفورمرز و مینی کوپر در فیلم دزدی ایتالیایی به عنوان نمونه های اصلی ذکر شده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا