قسمت سومزخم کاری” نسبت به فصل دوم کار قابل قبولی بود و شاید بتوان مهمترین نقطه ضعف آن را بازی الناز ملک در نقش سیما دانست.ملک اعلام کرد که فنزخم کاری شده از بازی با جواد عزتی می ترسد. به نظر می رسد این حس او را از بازی با قدرت بیشتر مانند کارهای قبلی اش باز داشته و نتیجه کارش قابل باور نیست.

به گزارش بازتاب آنلاین، الناز ملک پس از بازی در سریال های «سقوط» و «زخم کاری 2» در فصل سوم.زخم کاریوی در کنار جواد عزتی و رعنا آزادی ور قرار گرفت و با آن ها بازی کرد و در گفت و گوی ماهانه با «فیلم امروز» از نحوه برخوردش با این نقش گفت.

الناز ملک خودش را طرفدار می داند.زخم کاریه می داند

مالکیت شخصیزخم کاری”معروف و توضیح داده شده:”زخم کاری شخصیت های بسیار قوی مانند مالک و سمیرا دارد که مردم برای همیشه به یاد خواهند آورد. خودم به عنوان یک هوادار کاری “احتمالا قبول نمی کنم بازیگر جدیدی بین ملک و سمیرا بیاید.”

وی با بیان اینکه مهدویان کار سختی را برای حضور در این سریال سپری کرده است، گفت: برای نویسنده و کارگردان کار بسیار سختی بود که توانستند شخصیت سیما را معرفی کنند، محمدحسین مهدویان تلاش زیادی کرد تا سیما را به تدریج وارد داستان کند و به همین دلیل سیما را وارد داستان کرد. او را در جاهای مختلف قرار دهید و دلیلی برای حضورش بیابید تا مردم کم کم آن را بپذیرند.

ملک در تشریح اضطراب شدید خود در بازی مقابل جواد عزتی گفت: استرس داشتم که چگونه مقابل جواد عزتی بازی کنم. او صاحب داستان بود و من طرفدار. زخم کاری برای من خیلی عجیب بود. اولین باری که جواد عزتی را دیدم با خودم گفتم: واقعاً او مالک است؟ با همین آرایش؟ جایی که من الان هستم، آنها لحظات بسیار رویایی و مهمی برای من بودند.”

نظر الناز ملک در مورد اضطراب شدید مقابل جواد عزتی در فصل سهزخم کاری» هوادار مصدوم کار را خراب کرد.
به گفته الناز ملک، محمدحسین مهدویان برای شکل دادن به شخصیت سیما زحمت زیادی کشیده است.

وی با بیان اینکه مهدویان و عزتی برای حفظ خود زحمت کشیده اند، گفت: هم جواد عزتی کمک زیادی به من کرد و هم محمدحسین مهدویان. مهدویان پشت مانیتور و جواد عزتی از داخل صحنه. آنها به من کمک کردند که با وقار راحت تر باشم و استرس نداشته باشم و فکر نکنم که به یک ستاره سینما نگاه می کنم. آن زمان خیلی ها نگران بودند که سطح سکانس ها با حضور من پایین بیاید، اما باید بگویم عزتی سطح بازیگر مقابلش را بالا می برد.

با این حال با نگاهی به فصل سوم سریال متوجه می‌شویم که این احساسات الناز ملک و اضطرابی که از آن صحبت می‌کند تاثیر زیادی در عملکرد او داشته است. باید دید در فصل چهارم چگونه با این نقش روبرو خواهد شد و آیا می تواند با تسلط بیشتری آن را اجرا کند یا خیر.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما