اخبار روز سینما

نظرسنجی تماشاگران از فیلم های پرفروش از ابتدای سال 1403 در یک دوره 20 روزه رکورد دیگری برای تگزاس 3

با گذشت 20 روز از اکران فیلم تگزاس 3، تعداد بینندگان این فیلم به حدود 1.5 میلیون نفر رسیده است. در مقایسه با سایر فیلم های پرفروش سال 1403، «تگزاس 3» بیشترین تعداد بیننده را در بازه زمانی 20 روزه به ثبت رسانده است..

به گزارش بازتاب آنلاین، “تگزاس 3” به کارگردانی مسعود اطیابی، روز هشتم خرداد فرافکنی شد و از همان ابتدا معادلات صفحه نمایش را به هم زد.

اکنون پس از 20 روز از عرضه “تگزاس 3” یک میلیون و 430 نفر برای دیدن این فیلم به سینما رفته اند و فروش 85 میلیارد تومانی را به ثبت رسانده است. قبل از «تگزاس 3» رکورد 20 روز بیننده در اختیار «مست عشق» بود.

پژمان جمشیدی و مهدی هاشمی در نمایی از فیلم تگزاس 3

“مست عشق” به کارگردانی حسن فتحی روز پنجم اردیبهشت ماه او تا 25 آزاد بود. اردیبهشت ماه، یک میلیون و 280 بیننده داشت. در این مدت 73 میلیارد تومان فروخت.

محدوده بعدی موجود است “تمساح خونی” کارگردانی آن را جواد عزتی بر عهده داشت. این فیلم 16 است اسفند تا 7 منتشر شد فروردین، پای 730 هزار نفر به سینماها باز شد. این فیلم در بیست روز 46 میلیارد پلان فروخت.

“سال گربه” به کارگردانی مصطفی تقی زاده، روز بیست و دوم فروردین او تا 11 آزاد بود اردیبهشت ماه 512 نفر برای دیدن آن بلیط خریدند. در این مدت فروش 29 میلیاردی را به ثبت رساند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا