اخبار روز

نظام اسلامی ما محور عزت پیامبر اسلام است. مردم باید به فردی رای دهند که بتواند این راه را ادامه دهد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اکنون حفظ اقتدار نظام، عظمت و عزت پیامبر و دین مبین اسلام مهم است و مردم باید با این معیار در انتخابات شرکت کنند. و به آن رای بدهند که بتواند این راه را ادامه دهد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید احمد علم الهادی روز دوشنبه در نماز عید سعید قربان در مشهد مقدس افزود: امروز نظام اسلامی و انقلاب ما محور عزت و نفوذ پیامبر اسلام به شمار می رود. «اینکه کشور ما اکنون در صحنه بین المللی قرار دارد نشان از این افتخار و عظمت است. نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی دنیا و جهان اسلام را زیر و رو می کند.

وی ادامه داد: فلسطین اکنون سنگر جهان اسلام از دنیای کفر است و شاهدیم که بر خلاف بسیاری از دولت ها، مردم جهان به شکلی مانند مردم آمریکا حامی مردم فلسطین شده اند دانشجویان و اساتید دانشگاه که از دولت خود به حمایت می خواهند برای مردم فلسطین می جنگند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی و سازندگی در کشورمان، تصریح کرد: وسعت و نفوذ کشور ما در دیپلماسی منطقه بسیار مهم است و رسیدن به این جایگاه آسان نبود.

وی تصریح کرد: با توجه به حادثه ای که برای رئیس جمهور کشورمان رخ داد، بیش از ده کشور جهان عزای عمومی اعلام کردند و پرچم کشور خود را به نشانه عزا به حالت نیمه افراشته درآوردند و سران این کشورها به ایران آمدند. جسد را برای دفن ببرند

علم الهادی افزود: سه سال پیش اقتدار دیپلماسی کنونی را نداشتیم، زیرا به جای اینکه به دنبال ارتباط با ملت ها و مردم کشورهای مختلف باشیم، به دنبال ارتباط با دولت ها بودیم و در نهایت به توافق رسیدیم. که تمام نشد

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز باید با مردم کشورمان در مورد شیوه دیپلماسی خود در دنیا صحبت کنند که این یک تحقیر و از دست دادن اقتدار است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا