اخبار روز سینما

نصب پیس میکر برای ستاره ترمیناتور؛ آرنولد: من دارم به یک مرد ماشینی تبدیل می شوم.

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

آرنولد شوارتزنگر، هنرپیشه و بدنساز حرفه ای اتریشی-آمریکایی، تنها چند روز پس از افشای کاشت ضربان ساز مصنوعی در بدنش، عکسی از خود به اشتراک گذاشت و تایید کرد که قرار است ماه آینده فیلمبرداری یک سریال درام را آغاز کند.

او در پست اینستاگرامی خود از طرفدارانش به خاطر مهربانی در دوران نقاهت تشکر کرد و گفت که “پیام های عاشقانه زیادی از سراسر جهان دریافت کرده است.”

آرنولد شوارتزنگر 76 ساله همچنین اضافه کرد که نصب این ضربان ساز مصنوعی هیچ خللی در ساخت فصل دوم سریال کمدی-اکشن «فوبار» در ماه آوریل ایجاد نخواهد کرد.

او نوشت که تا آن زمان “آماده” خواهد بود و به طنز در کنار عکسی از خود با یک دستگاه باتری دار که با سیم قرمز به قفسه سینه و گوشش متصل است، نوشت: “این [ضربان‌ساز] خیلی واضح نیست و اگر کسی می خواهد آن را ببیند، آن را در تصویر جستجو کند.

هواداران او با انتشار این عکس گیج شدند زیرا ضربان ساز او در این تصویر بیشتر شبیه بمب بود تا وسیله پزشکی.

یکی یکی از کاربران در این باره نوشت: به نظر می رسد یکی از آن بمب های ساعتی است که در فیلم ها ظاهر می شود.

برخی نیز حمایت بی دریغ خود را از فرماندار سابق کالیفرنیا به اشتراک گذاشتند و بسیاری به شوخی گفتند که او در راه تبدیل شدن به این سمت است. یکی او یکی از معروف ترین شخصیت های فیلم هایش است. یکی او درباره آنها نوشت: «معلوم است، شما یک نابودگر دارید [ترمیناتور] شما واقعاً نزدیک تر و نزدیک تر می شوید.”

او که بازیگر اصلی فیلم “ترمیناتور” بود، دوشنبه گذشته در برنامه پادکست خود با عنوان “باشگاه پمپاژ” [عضلانی] Arnold/Arnold's Pump Club فاش کرد که او برای کاشت ضربان ساز تحت عمل جراحی قرار گرفت و کمی جلوتر رفت تا به یک مرد ماشین تبدیل شود.

آرنولد و تاریخچه جراحی قلب باز

آرنولد شوارتزنگر با یک بیماری قلبی مادرزادی به نام “دریچه آئورت دوطرفه” به دنیا آمد و چندین بار تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت.

در سال 1997 دریچه ریوی خود را تعویض کرد تا روند جریان خون از قلب به ریه ها به درستی انجام شود.

او سپس در سال 2018 برای دومین بار تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت تا دریچه ریوی که زندگی او را آزار داده بود جایگزین کند.

دو سال بعد، آرنولد برای تعویض دریچه آئورت که به جریان خون از قلب به بقیه بدن کمک می کند، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

شوارتزنگر در مورد عمل جراحی اخیر در پادکست خود گفت که پزشکان به او توصیه کردند که ضربان ساز را کاشت کند “زیرا برخی از بافت هایی که از جراحی قبلی بهبود یافته بود باعث شده بود قلب او برای چندین سال نامنظم بزند.”

او ادامه می دهد که باید به طور دوره ای معاینه شود و زندگی با مشکل ژنتیکی قلبی همین است، اما از این موضوع شکایتی ندارد. وی در ادامه می گوید: دریچه آئورت دو طرفه مادرم و مادرش باعث مرگ آنها شد و زنده ماندن من تا کنون به دلیل نوآوری های پزشکی و سخت کوشی است. [خودم] بوده است.”

شوارتزنگر گفت همه چیز با بهبودی او خوب پیش می رود، اما او هنوز نمی تواند برای مدتی به طور جدی در باشگاه تمرین کند.

منبع: یورونیوز

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا