اخبار روز سینما

نشست مشترک انجمن ادبی تمدن و انجمن ادبیات میلاد برگزار شد


گزارش کردن تو خبر به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان، رئیس اداره کتابخانه های عمومی استان همدان از برگزاری نشست مشترک «محفیل ادبی تمدان» و «انجمن ادبی میلاد» خبر داد و گفت: در جلسه رسمی «تقویم» ایران، هفتمین روز و تاریخ 17 مهرماه، به منظور بزرگداشت دو چهره نامی کشورمان و در همین راستا، جامعه ادبی، به عنوان روز ملی بزرگداشت «شمس و مولوی» نامگذاری شد. به مناسبت روز بزرگداشت مولانا نشست مشترکی با جامعه ادبی میلاد یکی از قدیمی ترین کتابخانه های عمومی تمدان شهر همدان برگزار کرد و معتبرترین انجمن های ادبی از ابتدا در سالن اجتماعات شهید برگزار شد. انقلاب تا امروز مجتمع آوینی.

سید علی اصغر طباطبایی گفت: حضرت. چهره‌های سرشناس موسیقی همچون سید حسام حسینی و خانم عمرانی، برنا، کوثری، شاکری و اساتید دانشگاه و استاد شهروز جمالی و آقای مهرپویا از شاگردان نزدیک استاد فرامرز پایور نیز حضور داشتند که حضورشان باعث غنای جلسه شد.

در ادامه این مراسم سیاوش دیهیمی دبیر و از موسسان انجمن ادبی میلاد همدان در ابتدا ضمن خیرمقدم به اعضای انجمن ادبی تمدن، گفت وگویی صمیمانه و دوستانه با اعضای جوان و نوجوان داشت. تمندان به بیان خاطراتی از دوران کودکی خود به عنوان عضوی از جامعه ادبی و حضور اولیه خود در محافل مرتبط پرداخت و بدین ترتیب جلسه رسما آغاز شد و با سخنرانی استاد سیاوش دیهیمی در مورد آوازه و جایگاه حضرت مولانا ادامه یافت.

شایان ذکر است زهرا آقامیرزایی دبیر انجمن ادبی تمدن ضمن معرفی انجمن ادبی هدف از برگزاری این نشست را استفاده از ظرفیت بالای جامعه ادبی میلاد برای حضور مستمر ادبا پیشرو عنوان کرد. چهره‌های فرهنگی و هنری همدان خاطرنشان کردند: هرچه این تعاملات بیشتر شود، حلقه تمدن ادبی راحت‌تر به اهداف خود دست می‌یابد و تمایل اعضای آن به همکاری بیشتر می‌شود.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا