اخبار روز سینمااخبار روز سینما جهان

نسلیهان آتاگول بازیگر زیبای ترکیه ای به فارسی می خواند + فیلم

نسلیهان آتاگل یکی از آنهاست. زیباترین بازیگران زن ترکیه او اخیرا آهنگ گل سنگم را خوانده است.

نسلیهان آتاگول (به ترکی: Neslihan Atagül) (زادهٔ ۲۰ اوت ۱۹۹۲) یک هنرپیشه اهل ترکیه است. او با بازی در فیلم عشق اول (1385) به شهرت رسید. او اولین بازیگری خود را با نقش دنیز در سریال برگریزان (1385-1385) و سپس با فیلم برزخ (1390) انجام داد.

در همان سال در سریال بابای عزیز (1390) ایفای نقش کرد. آتاگل با بازی در فیلم های فاتح حربیه (2013-2014) و عشق سیاه (2015-2017) مورد توجه بین المللی قرار گرفت. چه رسد به بازیگری، او سهامدار یک شرکت کشتیرانی است که تحت کنترل یک خانواده ایرانی است.

نسلیهان در اکتبر 2013 با Kadir Doğulu در سریال تلویزیونی فاتح حربیه آشنا شد. آنها در 25 نوامبر 2015 نامزد کردند و در جولای 2016 ازدواج کردند. در سال 2005، 2 ماه پس از عضویت در آژانس آربرک، در یک آگهی تبلیغاتی شرکت کرد. او در بخش تئاتر دانشگاه یدیدپه تحصیل کرد.

او در سال 2015 با اکین کوچ در فیلم سینمایی Ne Kaldı به نویسندگی لونت کازاک و کارگردانی عبدالله اوز بازی کرد. Eşğ Siah به کارگردانی Hilal Seral و با بازی Burak Özçuit و Atagül در اکتبر 2015 از شبکه استار تی وی پخش شد. از دیگر سریال های تلویزیونی که او در آن بازی کرده است، سریال دختر سفیر است که زرین تکیندر و کان اورگانجی اوغلو نیز در آن بازی کرده اند.

نسلیهان آتاگل را به فارسی می خواند

آهنگ گل سنگم با اجرای نسلیهان عطاگل در زیر تماشا کنید:

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا