اخبار روز سینما

نسرین مقانلو بیهوش شد

پایگاه خبری تحلیلی آنلاین مثلث:

نسرین مقانلو هنرمند کاشمران سلفی جدیدی از خود در خانه منتشر کرد. نسرین مقانلو بازیگر خوبی است که به این زودی ها فراموش نمی شود. نسرین مقانلو در 10 تیر 1347 در تهران به دنیا آمد. نسرین مقانلو فرزند اول خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. خواهر نسرین مقانلو او در آمریکا زندگی می کند که در زیر آخرین عکس او را در کنار خانواده اش مشاهده می کنید.

نسرین مقانلو به تازگی با انتشار این عکس در صفحه شخصی خود نوشت:

«برای مردن نیازی به دفن نیستی

به سختی نفس می کشید و گیج می شوید.

و نسبت به همه چیز بی تفاوت

یعنی تو مردی…”

نسرین مقانلو

نسرین مقانلونسرین مقانلو با انتشار این ویدئو نوشت:

پسرم ارشایا مادر خونه جدید مبارک.

چطوری باور کنم عزیزم

قسمت کثیف،

تحمل پوچی تو خیلی درد داره

حسرت ابدی من…

صورت رویاهای من آبی است.

عجب دست سنگینی داشت

دست سرنوشتم…..

خداوند به همه مادران داغدار سرزمینم صبر عنایت فرماید.

همین که خواستی در ایران بمانی بس است پیش من آمدی و مرا اینجا گذاشتی و اینجا ماندی و به سفری ابدی رفتی.

به من فکر نکردی که وجودم به تو بسته است

تو رفتی پسرم ولی منو با خودت بردی

آنقدر درد تو بر دلم سنگین است که آن را شکستم

وقتی تو رفتی پسرم را از دست دادم

منتظرم باش مادرت به زودی دنبالت می آید.

در بهشت ​​استراحت کن عشق من

راه تو روشن است پسر خوش قلب

بدون تو مادرت آرام نیست اما تو در آرامش می خوابی.

علت مرگ سانحه عروق مغزی است.

روز پنجشنبه هفتم مهرماه عرشیا فرزند ارشد نسرین مقانلو در منزل خود درگذشت. نسرین مقانلو دو فرزند به نام های «عرشیا» و «آرین» دارد. هر دو فرزند در ایالات متحده به دنیا آمدند و در آنجا بزرگ شدند و تحصیل کردند.

اشک های گوهر خیراندیش برای پسر نسرین مقانلو

در مراسم تشییع پیکر عرشیا خلیلیان هنرمندان زیادی حضور داشتند، در ادامه تصاویری از حضور گوهر خیراندیش در منزل نسرین مقانلو را برای دلجویی و تسلیت می بینید.

علت فوت پسر نسرین مقانلو چه بود؟

پسر نسرین مقانلو مدتی است در آمریکا تحت معالجه بوده و روز حادثه پس از مصرف داروهایش برای استراحت به اتاقش رفت. اما دقایقی بعد، وقتی مادرش وارد اتاق شد، متوجه شد که او حالت تهوع دارد و حال خوبی ندارد. او بلافاصله با 911 تماس گرفت و هنگامی که امدادگران به خانه او رفتند، پس از معاینه اولیه متوجه شدند که او مرده است.

با بررسی های اولیه کارشناسان پزشکی قانونی احتمال مسمومیت با مواد مخدر به عنوان علت مرگ این جوان 26 ساله مشخص شد. اما بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای سم شناسی، معاینه نمونه ها توسط متخصصان شناسایی، تحقیقات از خانواده عرشیا، بررسی سوابق پزشکی و بالینی وی را صادر کرد.

نسرین مقانلوعکس خاطره انگیزی که نسرین مقانلو منتشر کرد:

نسرین مقانلوزندگی شخصی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در 10 تیر 1347 در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک دیپلم است نسرین مقانلو خواهر بیژن مقانلو سرمربی سابق تیم ملی تکواندو ایران است.

ازدواج و فرزندان نسرین مقانلو

نسرین مقانلو سال ها پیش با کمال خلیلیان، فوتبالیست سابق تیم های ملی، قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاه های گمرک، پاس و تاج اهواز ازدواج کرد و ثمره زندگی مشترک آنها دو پسر به نام های عرشیا و آرین است.

خانم مقانلو در ابتدای کار بازیگری ازدواج کرد و به همراه همسرش به آمریکا رفت، اما به دلیل علاقه شدیدی که به بازیگری داشت، چند سال بعد از تولد دومین فرزندش از ایران رفت و آمد کرد. حمایت همسرش و بازی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی نقش آفرینی می کند.

خانواده نسرین مقانلو (همسر و فرزندان) در آمریکا زندگی می کنند.

برای ملاقات با خانواده اش یا به آمریکا می رود یا خانواده اش به ایران می آیند. او دو فرزند به نام های عرشیا و آرین دارد که در آمریکا به دنیا آمده و بزرگ شده اند.

نسرین مقانلو کار خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. او پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را در خارج از کشور گذراند. سپس به ایران بازگشت و به بازیگری در سینما و تلویزیون ادامه داد. بازی در فیلم «مهمان مامان» او را به عنوان بازیگری توانا معرفی کرد.

ماجرای ازدواج من در فیلم “همسر” آقای فخیم زاده بود که به خاطر نامش سرنوشت من را رقم زد و ما هم در همان مخمصه این کار بودیم که برای خواستگاری به خانه ما آمدند و بعد از آن. 5-6 سال کار مداوم در زمینه های مختلف که با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم.

البته من سالی یک بار به ایران می آمدم و کارهایی را به صورت متناوب انجام می دادم، مثل کار «نابخشوده» مرحوم «ایرج قدری» که در دوران بارداری پسر بزرگم اتفاق افتاد یا «بن بست» اصغر نعیمی. «فرهاد اصلانی» و «دکتر عزیزی بازی کردم» ازدواج فرصتی برای محک زدن خودم با ازدواج عاشق شدم و فکر کردم این بهترین فرصت است تا خودم را محک بزنم آیا می توانم مدتی از چه عشقی دور باشم. یا نه، آن 10 سال برایم خیلی سخت بود؛ دلتنگی زیادی داشتم، شب ها «چشم انداز» را می دیدم، به همکارانم نگاه می کردم و گریه می کردم.

نسرین مقانلوبازگشت نسرین مقانلو به ایران

10 سال پیش بالاخره تصمیم گرفتم با همسرم صحبت کنم و به او گفتم که چقدر دلم برای کارم تنگ شده و دوست دارم، خوشبختانه او قبول کرد که با بچه ها به ایران برگردد تا بتواند بدون نگرانی و استرس سر کار برود.

«دختری در قفس» ساخته آقای صالح میرزایی اولین فیلم من بعد از آن دوره بود و بعد از آن برای بازی در سریال «مسافری از هند» دعوت شدم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا