اخبار روز سینما

انتشار نسخه بلوری فیلم Eras Tour با دو آهنگ اضافه!/جزئیات

صبح دوشنبه تیلور سوئیفت (Taylor Swift)  اعلام کرد: فیلم Eras Tour در روز تولد او در 13 دسامبر 2023 (22 آذر 1402) با 2 آهنگ دیگر منتشر خواهد شد.

این خواننده آمریکایی با انتشار این خبر هوادارانش را امیدوار کرد که نسخه بلوری فیلم  کنسرت تیلور سویفت این آلبوم همچنین شامل آهنگ هایی از تور خواهد بود که در اکران سینمایی فیلم گنجانده نشده است.

نسخه بلوری Eras Tour با دو آهنگ دیگر منتشر خواهد شد

او در مورد سرقت آهنگ های اضافی خود نوشت:

تولد من نزدیک است و فکر می کردم بهترین راه برای جشن گرفتن سال سپری شده اینگونه باشد که فیلم کنسرت Eras Tour به شما امکان می دهد در خانه تماشا کنید.

ویدیوی کنسرت تیلور سویفت

این کاربر در حساب کاربری خود نوشته است:

با خوشحالی می‌توانم بگویم که نسخه توسعه‌یافته این فیلم، شامل اجرای آهنگ‌های«وحشی‌ترین رویاها»، «کماندار» و «زنده باد»  به زودی برای اجاره در ایالات متحده، کانادا و سایر کشورها در دسترس خواهد بود.

این اعلامیه صبح دوشنبه پس از آخرین اجرای تیلور سویفت در تور 2023 برزیل منتشر شد. این اعلامیه ممکن است برای طرفداران تیلور خوشحال کننده باشد. آنها می توانند  فیلم Taylor Swift را در خانه تماشا کنید

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا