اخبار روز

نزاع دسته جمعی در شهرستان لردگان، موجب دستگیری ۳ تن از عوامل این درگیری شد!

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان اعلام کرد که پس از دریافت گزارش از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درباره نشست و نزاع گروهی در روستای سردشت، تیم‌های پلیس فوریتی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ، سرهنگ علی تابش فرد، فرمانده پلیس استان چهارمحال و بختیاری، اعلام کرد که پس از دریافت اعلامیه اضطراری ۱۱۰، ماموران فوری به روستای سردشت اعزام شدند. در این روستا، افرادی که پیش از این دچار اختلافاتی بودند، با یکدیگر درگیر شدند و با حمله به یکدیگر با سنگ و چوب، نظم و امنیت را در محل به خطر انداختند و همچنین بین مردم وحشت و رعب ایجاد کردند.

فرمانده پلیس شهرستان لردگان، با اشاره به مجروح شدن تعدادی از طرفین، افزود: پس از وقوع درگیری، ماموران موفق به دستگیری سه نفر از عاملان این حادثه شدند و آنها را به منظور بررسی و پیگیری های قانونی به مراجع ذی‌صلاح معرفی کردند.

وی در پایان بیان کرد: تحقیقات برای دستگیری سایر متخاصمین در حال ادامه است و پلیس، با همکاری آگاهانه شهروندان و با حمایت قوی از دستگاه قضایی، به هیچ‌گونه تخلف از نظم و امنیت تعارف نخواهد کرد. همچنین، افرادی که عمدا قصد تخریب نظم و امنیت را دارند، با برخورد قاطعانه و جدیت پلیس روبرو خواهند شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا