اخبار ورزشی

نزاجا شهیدشاملی ایران _ الکویت کویت/ مانع بزرگ جلوی سربازان کازرون در راه صعود

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، امروز جمعه 12 خرداد 1402 تیم های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون از ساعت 14 به عنوان نمایندگان ایران و الکویت کویت به مصاف یکدیگر می روند. دیداری بسیار مهم و جذاب در چارچوب روز دوم مرحله گروهی بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا (2023) که در اصفهان پیگیری می شود و می تواند نقش یکی از تیم های صعود کننده را مشخص کند.

اردوی شهید شمالی از ایران و الکویت از کویت دو تیم گروه دوم این مسابقات هستند. گروهی که یک تیم بیشتر از گروه اول دارد و همین مشکل کار را برای تیم ها سخت می کند. تیم قدرت زمینی شهید شاملی تاکنون به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به الدحیل قطر در رده دوم گروه خود قرار دارد و الکویت کویت در جایگاه سوم قرار دارد.

نماینده کشورمان دیروز در اولین بازی خود مقابل جونیور کلاب چین عملکرد چندان خوبی در نیمه اول نداشت و تیم حریف را دست کم گرفت اما در ادامه با محیط اتاق و مسابقات آشنا شد و توانست خودی نشان دهد. او در 30 دقیقه دوم مقابل حریف چینی خود از شایستگی های خود خارج شد و در پایان 39 بر 32 با دست پر زمین را ترک کرد.

در طرف مقابل، کویت دیروز یک پیروزی بزرگ داشت. الکویت موفق شد النجمه را که در بیشتر بازی ها تیم بهتری بود شکست دهد، اما با کامبک های فوق العاده الکویت و درخشش ستاره های این تیم، دو امتیاز از یک بازی عالی نصیب سرخپوشان کویت شد. آنها امروز پیروز می شوند، راه درازی را برای صعود پیموده اند. .

نزاجا شهید شمالی، ایران _ الکویت، کویت / سنگ بزرگ جلوی سربازان کازرون در راه بالا

گفتنی است الکویت کویت در دوره قبل قهرمان جام باشگاه های آسیا بود و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد این مسابقات شد اما نیروی زمینی شهید شاملی در حال حاضر تنها هدفش خروج از این گروه مرگ است. البته مسعود ظهرابی، سرمربی شهید شاملی می گوید که اعتقادی به گروه مرگ ندارد و تیمش باید بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشد.

با توجه به شرایط جدول و حضور سه تیم با دو امتیاز در رده های اول تا سوم گروه که البته می تواند به 4 برسد، هر تیمی که بتواند امروز با پیروزی در 4 آبان از اتاق خارج شود. او تقریبا صعود خود به نیمه نهایی را تایید کرده است. روی کاغذ شاید الکویت در مقابل شهید شاملی شانس بیشتری داشته باشد اما نوع تاکتیک دو تیم در بازی فردا چشم انداز صعودشان را مشخص می کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا