اخبار روز سینما

نخستین پوستر فیلم F1 منتشر شد

اولین پوستر فیلم F1 ، اثری هیجان انگیز در مورد مسابقه رانندگی و با هنرمندی «برد پیت» اخیرا منتشر شد و به زودی اکران می‌شود.

فیلم هیجان‌انگیزی با عنوان F1 در راه است و می‌خواهد در ژوئن 2025 (خرداد/تیر 1404) روی پرده سینماها برود. این فیلم محصول کمپانی «اپل اورجینال فیلمز» و با همکاری مستقیم «فرمول یک» ساخته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


 اولین پوستر فیلم F1

کارگردانی این اثر بر عهده‌ی «جوزف کوزینسکی»، فیلمساز آثار مطرحی همچون  تاپ گان: ماوریک و فراموشی، است. «جری بروکهایمر» تهیه‌کننده‌ی معروف نیز، وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.

فیلم F1 با حضور ستارگان مطرح سینما، به نظر می‌رسد که فیلمی مهیج و پر زد و خورد باشد. «برد پیت»، بازیگر سرشناس هالیوود در نقش یک راننده‌ی سابق فرمول یک که مجدداً برای رقابت با تیمی تازه‌کار به این مسابقات بازمی‌گردد، به ایفای نقش پرداخته است. «دامسون ادریس»، دیگر هنرپیشه‌ی این فیلم، هم‌تیمی جوان و تازه‌کار «پیت» خواهد بود.

پوستر فیلم F1

برای افزایش حس واقع‌گرایی و اصالت، در این فیلم از حضور هر 10 تیم واقعی فرمول یک، رانندگان، برگزارکنندگان مسابقات و فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی (FIA) استفاده خواهد شد. فیلمبرداری این اثر نیز آغاز و بخش عمده‌ای از صحنه‌های مسابقه‌ای آن در طول فصل 2023 فیلم‌برداری شده است.

اگر به دنبال فیلمی پر از هیجان، سرعتی و با رقابت‌های نفس‌گیر هستید، فیلم فرمول یک را به هیچ وجه از دست ندهید. این فیلم می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر برای دوست‌داران فرمول یک و عاشقان سینما باشد. تیزر این اثر در روز یکشنبه 17 تیر 1403، حین مسابقه فرمول یک در بریتانیا پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پوستر فیلم F1 چیست؟ آیا شما از طرفداران فیلم های هیجان انگیز هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا