اخبار روز سینما

نخستین پوستر رسمی لایو اکشن Snow White منتشر شد

پوستر جدید فیلم لایو اکشن Snow White منتشر شد که ریچل زگلر را در کنار حیوانات جنگل به تصویر می‌کشد، این اثر بازسازی انیمیشن کلاسیک دیزنی است.

«دیزنی» اولین پوستر لایو اکشن سفید برفی را که به شدت مورد انتظار است، منتشر کرد. در این پوستر، «ریچل زگلر» در نقش «سفید برفی» در حالی دیده می‌شود که حیوانات جنگل او را احاطه کرده‌اند. این تصویر رنگارنگ و دل‌نشین، شخصیت اصلی را در مرکز توجه قرار داده و احساس جادویی فیلم را به خوبی منتقل می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


نخستین پوستر رسمی لایو اکشن Snow White منتشر شد

هفته گذشته نیز در طول رویداد «D23»، اولین تریلر رسمی این فیلم لایو اکشن منتشر شد که نگاه اولیه‌ای از این اثر سینمایی را به مخاطبان ارائه داد. فیلم سفید برفی بازسازی لایو اکشن انیمیشن کلاسیک «دیزنی» است و داستان دختر جوانی به نام «سفید برفی» را روایت می‌کند که با نقش‌آفرینی «ریچل زگلر»، درگیر طلسمی از سوی «ملکه بدجنس» با بازی «گل گدوت» می‌شود.

لایو اکشن Snow White

کلبه‌ی «هفت کوتوله» که در پس‌زمینه پوستر به چشم می‌خورد، به عنوان پناهگاه «سفید برفی» پس از فرار از دست ملکه شرور، نقش مهمی در داستان ایفا می‌کند. این پوستر با هنری زیبا، به خوبی توانسته حس شگفتی و ماجراجویی که از این فیلم انتظار می‌رود را تداعی کند.

فیلم‌نامه لایو اکشن سینمایی سفید برفی به قلم «گرتا گرویگ» و «ارین کریسیدا ویلسون» نوشته شده و کارگردانی آن را «مارک وب»، کارگردان مشهور The Spectacular Spider-Man، بر عهده دارد. این فیلم قرار است در تاریخ 21 مارس 2025 (۱ فروردین 1404) در سینماها اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لایو اکشن Snow White چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Collider

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا