اخبار روز سینما

نخستین ویدیو از پشت صحنه فیلم سریع و خشن 11 منتشر شد

به تازگی اولین ویدیو از پشت صحنه فیلم سریع و خشن 11 (Fast & Furious 11) توسط «وین دیزل» منتشر شد که احتمالا نبرد نهایی را به تصویر می‌کشد.

فیلمبرداری فیلم سریع و خشن 11 با شتابی معادل دور موتورهای یک ماشین اسپرت در حال نزدیک شدن است. اگرچه طرفداران باید تا تابستان 2026 برای تماشای یازدهمین قسمت از این فرنچایز پرطرفدار صبر کنند، اما به لطف ویدیویی که اخیراً «وین دیزل» در اینستاگرام خود منتشر کرد، می‌توان طعم خوشی از آنچه در انتظارمان است را چشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


اولین ویدیوی پشت صحنه فیلم سریع و خشن 11

در این ویدیو، «دیزل» را در حال تمرین رانندگی با تعدادی از جدیدترین و قدرتمندترین خودروهای آمریکایی می‌بینیم. این غول‌های آهنی قرار است در سکانس‌های اکشن و نفس‌گیر فیلم سریع و خشن 11 به ایفای نقش بپردازند و بی‌شک تماشاگرن را میخکوب صندلی‌های سینما خواهند کرد.

همانطور که می‌دانیم، نمایش خودروهای لوکس و پرقدرت یکی از امضاهای اصلی فرنچایز سریع و خشمگین است و به نظر می‌رسد که «دیزل» و تیمش در این قسمت قصد دارند تا بهترین و هیجان‌انگیزترین سکانس‌های رانندگی را در تاریخ این مجموعه به تصویر بکشند.

این ویدیو را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

انتشار این ویدیو شور و اشتیاق طرفداران را بیشتر کرده و شایعات راجع به داستان و اتفاقات فیلم به اوج خود رسیده است. بدون شک رویارویی نهایی «دومینیک تورتو» و خانواده‌اش با «دانته ریس» حماسی خواهد بود و تماشای نبرد آن‌ها در میان این ابرخودروهای دیوانه‌وار، لذتی وصف‌ناپذیر خواهد داشت.

هنوز جزئیات دقیقی از داستان Fast & Furious 11 منتشر نشده، اما شایعات حاکی از آن است که شاهد بازگشت برخی از شخصیت‌های محبوب قسمت‌های گذشته نیز خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم سریع و خشن 11 چیست؟ آیا شما از طرفداران این فرنچایز هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا