نخستین شوروم سوزوکی در ایران افتتاح شد

ظهر امروز طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه خودرو و جمعی از هنرمندان اولین نمایشگاه سوزوکی ایران در شهر یزد افتتاح شد.

شرکت رساموتور خاورمیانه یکی یکی از شرکت هایی بود که در دور جدید واردات با اخذ مجوزهای لازم، مسئولیت واردات برندهای GAC و سوزوکی را بر عهده داشت. این شرکت توانسته در زمره شرکت هایی باشد که اولین محصولات وارداتی را به مشتریان تحویل می دهد و هم اکنون در راستای توسعه شبکه فروش خود اولین نمایشگاه سوزوکی خود را در یزد افتتاح کرده است.

اولین نمایشگاه سوزوکی در ایران افتتاح شد
نخستین شوروم سوزوکی در ایران افتتاح شد

نمایندگی افشار با کد 3501 به عنوان اولین نمایندگی سوزوکی راساموتور خاورمیانه کار خود را در شهر یزد آغاز کرده و به زودی نمایشگاه مجزای محصولات GEC را در شهر یزد افتتاح خواهد کرد. استاندارد سازی نمایشگاه حمیدرضا افشار سوزوکی توسط شرکت رساموتور خاورمیانه تایید شده است و به زودی با عرضه بیشتر خودروهای سوزوکی شاهد گسترش نمایندگی های رساموتور در سراسر کشور خواهیم بود.

تمامی محصولات برند سوزوکی در این نمایندگی برای بازدید عموم آماده شده است و در این نمایشگاه می توانید محصولات وارداتی و جدید مانند سوزوکی فرانک، سوزوکی بالنو، سوزوکی سیاز، سوزوکی گرند ویتارا جدید و سوزوکی جیمنی را مشاهده کنید. در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه سوزوکی ایران، هنرمندان سرشناس کشور از جمله شهاب رمضان، شیداخالق، کیوان ساکت، محمد غفاری، مانی رهنما و صبا راد حضور داشتند و از جدیدترین محصولات سوزوکی بازدید کردند.

بدون شک جذاب ترین محصول در سبد محصولات راساموتور جیمنی است که در این مراسم معرفی شد. در ادامه به معرفی این دانش آموز می پردازیم.

فیلم معرفی و مشخصات سوزوکی جیمنی.

سوزوکی جمینی این موتور مجهز به یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی است و این موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ، 101 اسب بخار قدرت و 130 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. با این قدرت جیمنی 5 1.2 تنی می تواند در 15 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. گیربکس جیمنی 5 در راسا موتور خاورمیانه یک AT اتوماتیک 4 سرعته با فناوری اوردرایو است که نیرو را به چرخ های جلو و عقب می رساند.

اولین نمایشگاه سوزوکی در ایران افتتاح شد
نخستین شوروم سوزوکی در ایران افتتاح شد

موتور سوزوکی جیمنی راسا خاورمیانه در نوع GLX با فرمان برقی، تنظیم وضعیت انتقال قدرت چرخ های جلو و عقب با کمک سنگین، شبیه ساز قفل دیفرانسیل برقی، کروز کنترل، صفحه نمایش 9 اینچی لمسی، شش کیسه هوا، سنسور پارک و دوربین رانندگی مجهز به سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، چراغ های تکنولوژی LED با واشر چراغ جلو، سنسور نور و غیره است.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما