اخبار روز سینما

نخستین تیزر رسمی فصل سوم سریال The Bear منتشر شد

نخستین کلیپ رسمی فصل سوم سریال The Bear نشان می‌دهد که شبکه «اف‌ایکس» (FX) جلسه سهام‌داران ضبط شده دیزنی را محکوم می‌کند.

در این کلیپ، «جرمی آلن وایت» در نقش «کارمی»، سرآشپز جوانی که تحت فشار قرار دارد، در رستوران احیا شده‌اش را بازی می‌کند. فیلمبرداری فصل سوم سریال خرس از ماه فوریه آغاز شده و پس از آن منتظر تولید فصل چهارم نیز خواهیم بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


نخستین کلیپ رسمی فصل سوم سریال The Bear

این ویدیوی تازه منتشر شده، جلسه سهام‌داران دیزنی را که بعداً در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود را نشان می‌دهد. چندین نشریه از جمله آی‌جی‌ان، این کلیپ را منتشر و سپس به درخواست اف‌ایکس آن را حذف کردند. اف‌ایکس در بیانیه‌ای اعلام کرد که اجازه انتشار این کلیپ به صورت عمومی را نمی‌دهد و در صورت منتشر شدن، باید به‌سرعت حذف شود.

در سریال The Bear، «جرمی آلن وایت» نقش «کارمن برزاتو»، ملقب به «کارمی» را بازی می‌کند. او یک سرآشپز جوان است که از شیکاگو به زادگاهش بازمی‌گردد تا یک رستوران ایتالیایی خانوادگی بسازد.

 

«ادوین لی گیبسون»، «متی متیسون»، «ایبان ماس-باکراک»، «آیو ادبیری»، «ابی الیوت»، «لایونل بویس» و «لیزا کولون-زایاس» نیز از بازیگران این سریال در فصل اول بودند. همچنین، «باب اودنکرک»، «جان برنتال»، «جیمی لی کورتیس»، «الیویا کولمن»، «سارا پولسن»، «جوئل مک‌هیل»، «ویل پولتر»، «جان مولانی» و «مالی گوردن» از بازیگران مهمان فصل دوم خرس بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ این سریال چیست؟ آیا دو فصل ابتدایی سریال The Bear را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا