اخبار روز سینما

نخستین تصویر از انیمیشن سریالی Twilight Of The Gods منتشر شد

به تازگی نخستین تصویر از انیمیشن سریالی با عنوان انیمیشن Twilight Of The Gods (گرگ و میش خدایان) در فضای مجازی به انتشار رسید.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از سایت «Collider»، پس از انتشار قسمت دوم حماسه علمی تخیلی خود با عنوان Rebel Moon: The Scargiver، کارگردان «زک اسنایدر» برای اولین‌بار نگاهی به مجموعه انیمیشن آینده خود به نام Twilight of the Gods که در پاییز امسال روی پرده استریمرها خواهد رفت، ارائه داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


نخستین تصویر از انیمیشن Twilight Of The Gods منتشر شد

این پروژه یکی از چندین پروژه‌ای است که تحت قرارداد بین «اسنایدر» و شبکه «نتفلیکس» قرار دارد. در تصویر جدید، قهرمان داستان، «سیگرید»، که شخصیتی از اساطیر نورس الهام گرفته است، دیده می‌شود. هر چند اطلاعات زیادی در مورد این پروژه موجود نیست، اما تصویر به ما نگاهی به سبک نرم و تنظیمات انیمیشن آن می‌دهد که باورنکردنی به نظر می‌رسد.

انیمیشن Twilight Of The Gods

این سریال تلویزیونی تحت عنوان انیمیشن گرگ و میش خدایان با کارگردانی «جی اولیوا»، هنرمند «استوری‌بورد» بسیاری از فیلم‌های دی‌سی، و نویسندگی و تولید آن توسط «زک اسنایدر» انجام خواهد شد. او در صحبت‌های خود با Collider، اسنایدر اطلاعاتی در مورد داستان این سریال را فاش کرد و گفت که داستان در یک دهکده کوچک وایکینگ‌ها اتفاق می‌افتد که در آن یک پادشاه و ملکه‌اش می‌خواهند با هم ازدواج کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نخستین تصویر از انیمیشن Twilight Of The Gods چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Collider

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا