اخبار روز سینما

نخستین تصاویر از فیلم گلادیاتور 2 منتشر شدند

پس از 24 سال انتظار، سرانجام اولین تصاویر رسمی از فیلم گلادیاتور 2 به کارگردانی «ریدلی اسکات» رونمایی شد و هواداران این اثر حماسی را به وجد آورد.

بیش از دو دهه پس از اکران فیلم حماسی و تحسین‌شده گلادیاتور، «ریدلی اسکات» بار دیگر با دنباله‌ای مورد انتظار به دنیای روم باستان بازگشته است. فیلم Gladiator 2 که در پاییز امسال بر پرده سینماها خواهد درخشید، داستان «لوسیوس وروس»، پسر نجات‌یافته امپراتور «مارکوس اورلیوس» را روایت می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


نخستین تصاویر از فیلم گلادیاتور 2 منتشر شدند

در حالی که تا انتشار نخستین تریلر این فیلم حماسی، منتظر اکران ددپول 3 و ولورین هستیم، امروز تصاویر رسمی گلادیاتور 2 رونمایی شد. این تصاویر، ما را به سفری در اعماق تاریخ، به دوران پرالتهاب روم باستان می‌برند و نبردی مرگبار بین شخصیت‌های «لوسیوس» (با بازی پل مسکال) و دشمن سرسخت او (با بازی پدرو پاسکال) را به تصویر می‌کشند.

نخستین تصاویر از فیلم گلادیاتور 2 منتشر شدند

همانطور که از تصاویر پیداست، شکوه و جلال روم باستان بار دیگر در این دنباله به زیبایی به نمایش گذاشته شده و وعده نبردهایی حماسی و نفس‌گیر به سبک فیلم نخست را می‌دهد.

علاوه بر «مسکال» ستارگان دیگری همچون «جوزف کوئین»، «دنزل واشینگتن» و «پدرو پاسکال» نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

گلادیاتور 2 در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) راهی سینماها خواهد شد و بی‌صبرانه منتظر تماشای این حماسه تاریخی و بازگشت به میدان نبرد گلادیاتورها هستیم!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم گلادیاتور 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: vanityfair

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا