نخستین تریلر فصل دوم سریال The Last of Us منتشر شد

نخستین تریلر فصل دوم سریال The Last of Us منتشر شد و نشان داد که «ابی»، «الی» و «جول»، سال آینده به صفحه نمایش تلوزیون می‌آیند.

«HBO» اولین تریلر فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما را منتشر کرد که در آن، «پدرو پاسکال» در نقش «جوئل» و «بلا رمزی» در نقش «الی»، دو بازمانده از آخرالزمان زامبی‌ها، بازمی‌گردند. این سریال که اقتباسی از یک بازی ویدیویی معروف است، تاکنون 8 بار برنده جایزه امی شده و در مجموع 24 نامزدی دریافت کرد.

نقد و بررسی قسمت اول تا نهم سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us 2023)


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فصل دوم سریال The Last of Us

داستان سریال آخرین بازمانده از ما ماجراهای «جوئل» و «الی» را روایت می‌کند که در دنیایی مملو از زامبی‌های آلوده به یک قارچ انگلی و همچنین شبه‌نظامیان، مزدوران و آدم‌خواران بی‌رحمی که به دنبال بقا هستند، زندگی می‌کنند.

اولین تریلر فصل دوم The Last of Us را مشاهده کنید:

خلاصه رسمی فصل دوم به این شرح است: پس از پنج سال صلح پس از وقایع فصل اول، گذشته مشترک «جوئل» و «الی» سر می‌رسد و آن‌ها را به درگیری با یکدیگر و با دنیایی حتی خطرناک‌تر و غیرقابل‌پیش‌بینی‌تر از آنچه پشت سر گذاشته بودند، می‌کشاند.

تیزر فصل دوم را مشاهده کنید:

همان‌طور که فصل اول سریال آخرین بازمانده از ما از بازی ویدیویی معروف سال 2013 با همین نام اقتباس شده بود، انتظار می‌رود فصل دوم نیز به وقایع دنباله آن در سال 2020، یعنی آخرین بازمانده از ما: قسمت دوم بپردازد که پیامدهای اقدامات «جوئل» در پایان فصل اول به تصویر می‌کشد.

از زمان اعلام فصل دوم، بسیاری از بازیگران تأیید شده‌اند که به جمع بازیگران برای این فصل اضافه می‌شوند. «گابریل لونا» به عنوان برادر «جوئل»، «تامی» و «روتینا وسلی» به عنوان همسر «تامی»، «ماریا»، بازخواهند گشت.

فصل دوم The Last of Us در سال 2025 منتشر خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال تلوزیونی The Last of Us چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :