اخبار روز

نحوه پرداخت یارانه ها تغییر می کند / خبر مهم برای سرپرستان


به گزارش مانیبان، سید سلطان مرتضوی امروز یکشنبه ششم خرداد وی در حاشیه هشتمین همایش ملی کارگری گفت: امسال این همایش ملی با برنامه های مختلفی از جمله کار شرافتمندانه، ایمنی و بهداشت کار، مشارکت ملی و مردمی در حوزه کار و رسیدگی به حقوق کارگران برگزار شد. . رفاه و حقوق این موضوعات به عنوان منشور کار در طول سال رصد می شود و ما از آنها به عنوان یک برنامه اجرایی برای اجرای توصیه های مقام معظم رهبری استفاده می کنیم که می گوید باید شرایط را برای کارگران بهبود بخشد.

او اضافه کرد: یکی یکی از سخنان شهید رئیسی این بود که هیچ کارگاه و کارخانه ای تعطیل نشود. موضوع دیگری که رئیس جمهور شهید بر آن تاکید کرد رشد اقتصادی بود. سال گذشته پس از یک دهه شاهد رشد اقتصادی بی سابقه در کشور بودیم به همین دلیل صندوق بین المللی پول نیز از این موضوع حمایت کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امیدواریم رشد اقتصادی در کانال 8 درصد پیش برود، تاکید کرد: موضوع دیگر کنترل تورم و مدیریت نقدینگی است که در دستور کار دولت قرار دارد.

مرتضوی درباره کاتالوگ الکترونیکی گفت: با آقای مخبر دیدار کردیم تا این فرآیند را به شکلی جدید طراحی و انجام دهیم. جزئیات اعلام خواهد شد؛ البته این طرح ادامه دارد و مورد تاکید رئیس جمهور قرار گرفت اما جزئیات آن هنوز به تصویب نرسیده است. میزان بودجه و اعشار به زودی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: برای این امر باید جلساتی با حضور سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت برگزار شود تا هماهنگی بین دستگاه ها افزایش یابد. در تداوم طرح فاکتور الکترونیکی شکی نیست.

وزیر تعاون درباره ساخت مسکن کارگری گفت: جانشین کمپ مسکن کارگری تعیین شده و تعاونی های کارگری در تلاش هستند تا مسکن کارگری را به واقعیت تبدیل کنند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا