اخبار روز

نحوه نصب درب کابینت لولایی [5 مزیت اصلی]

در مورد نصب درب کمد دیواری لولایی چه می دانید؟ کمدهای لولایی یکی یکی از محبوب ترین مدل های کمد لباس هستند که از گذشته تا به امروز طرفداران خاص خود را دارند. در این مدل کمد درها به صورت شعاعی باز و بسته می شوند.

در واقع باید بدانید که نام این کابینت ها از درهای لولایی آن ها گرفته شده است. نصب این کمدهای دیواری معمولا یک کار تخصصی است اما اگر مراحل آن را بلد باشید می توانید در کمترین زمان آنها را نصب کنید. انواع لولای درب کابینت را می توانید در سایت یراق خریداری کرده و در کمترین زمان آن را دریافت نمایید.

بهترین روش برای نصب کمد دیواری

با کمد تاشو آشنا شوید

در ابتدای مقاله بهتر است شما را با کابینت های تاشو آشنا کنیم. «لولا» قطعه‌ای است که معمولاً فلزی است و برای باز و بسته کردن درب روی محور لولا و اتصال درب به چهارچوب استفاده می‌شود. کمد لولایی یکی این یکی از قدیمی ترین مدل های کمد لباس است که تقریباً در همه خانه ها یافت می شود. این محصولات ظاهری کلاسیک و درب های لولایی دارند. در واقع درب این کمدهای دیواری به یک ضلع عمودی متصل شده و با یک لولا به هم متصل می شود.

نکات مهم قبل از خرید لولای در چوبی در سایت Yaraq.com آمده است:

لولای در چوبی بخریداین موضوع پیچیده ای نیست و اگر نکاتی را که در زیر به آنها خواهیم پرداخت را بدانید، می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. اولین نکته در خرید لولا برای درب چوبی توجه به متریال لولا است. به طور کلی لولاهای درهای چوبی از مواد مختلفی از جمله برنج، فولاد و آهن ساخته می شوند. از نظر کیفیت اول از همه مواد برنجی و سپس فولاد و آهن طبقه بندی می شوند.

این لولا 180 درجه حول محور عمودی در حرکت می کند و به آن اجازه باز و بسته شدن می دهد. معمولا افرادی که از دکوراسیون کلاسیک در خانه و اتاق خواب خود استفاده می کنند بیشتر به این مدل کمد علاقه مند هستند. این کمدهای دیواری دسترسی خوبی را به شما ارائه می دهند و به راحتی می توانید به تمامی قسمت ها دسترسی داشته باشید.

نحوه نصب درب کمد لولایی

اکنون وقت آن است که روش نصب درب کمد دیواری لولایی را به شما معرفی کنیم. در واقع بهتر است برای این کار از افراد متخصص کمک بگیرید. اگر می خواهید خودتان این کار را انجام دهید، بهتر است با مراحل و نصب درب کمد دیواری لولایی آشنا شوید تا متحمل ضرر نشوید. مهمترین مراحل نصب درب این کابینت ها عبارتند از:

سمت عمودی کابینت را سوراخ کنید

ابتدا باید با استفاده از مته یا پیچ گوشتی سوراخ هایی در قسمت عمودی کمد ایجاد کنید. این سوراخ ها باید بر اساس اندازه لولاها باشد تا بتوان پیچ را وارد کرد. حواستان باشد که سوراخ ها را خیلی عمیق سوراخ نکنید تا در هنگام بستن پیچ ها مشکلی نداشته باشید و پیچ ها سفت شوند.

نصب لولا روی در

مرحله دوم نصب لولا روی در با استفاده از پیچ گوشتی است. توجه داشته باشید که نصب لولا بر روی درب کابینت نیاز به اندازه گیری دقیق درب و بدنه دارد تا هنگام باز و بسته شدن فضای خالی بین در و بدنه نباشد.

لطفاً توجه داشته باشید که تمام پیچ ها باید دقیقاً با یک پیچ گوشتی سفت شوند. هر تنبلی برای شما دردسر ایجاد می کند. توجه داشته باشید که فاصله لولا از لبه در به مدل لولا و نوع آن بستگی دارد. به عنوان مثال، لولاهای 90 درجه معمولاً 3 میلی متر از لبه در نصب می شوند. این لولاها را می توانید با نازلترین قیمت در سایت یراق خریداری کنید.

نصب درب روی لولا

مرحله بعدی مونتاژ درب روی لولا با دقت بسیار زیاد است. برای این کار کافی است قسمت دیگر لولا را به در وصل کرده و با پیچ محکم کنید. برای نصب درب روی لولا باید از تراز استفاده کنید. سطوح لیزری یکی یکی از ابزارهای مهم این کار هستند و نقش مستقیمی در تراز کردن در و بدنه کمد دارند. قبل از سفت کردن پیچ ها، از عمودی بودن درب و بدنه اطمینان حاصل کنید.

نحوه نصب درب کابینت لولایی + [5 مزیت اصلی]

مزایای اصلی کمد دیواری با درب لولایی

حال که با نحوه نصب درب کابینت تابشی آشنا شدید، بهتر است شما را با مزایای این کابینت ها آشنا کنیم. این کمدهای دیواری مزایای منحصر به فردی دارند که با استفاده از آنها می توانید از آنها بهره ببرید. در واقع بسیاری از افراد این مدل کمد را فقط برای بهره مندی از این مزایا خریداری می کنند. مزایای اصلی این کمدهای دیواری عبارتند از:

درباره خواص کمد درهای لولایی وب سایت فامکو می گوید:

کمدهای تاشو را می توان در انواع سبک های کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک ساخت و اجرا کرد. کابینت های تاشو بادوام و ماندگاری بالایی دارند. احتمال خم شدن و شکستن لولاها و افزایش طول عمر این کابینت ها کمتر است. را کابینت آنها همچنین بسیار عمیق هستند و فضای بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهند.

  • مقاومت و استحکام بالا: اولین مزیت این کمدهای دیواری استحکام بسیار بالای آنهاست. این محصولات در برابر رطوبت و سایر تاثیرات خارجی مقاومت خوبی دارند و به هیچ وجه شکسته و آسیب نمی بینند.
  • عمق مناسب: کمدهای با درهای لولایی بسیار جادار بوده و از عمق مناسبی برخوردارند. در واقع این کمدها برای خانواده های پرجمعیت که وسایل زیادی دارند بسیار مناسب است. درب لولایی این کابینت ها فضای کمد را اشغال نمی کند و فضای بیشتری برای وسایل خود دارید.
  • مونتاژ بسیار آسان: یکی دیگر از مزیت های کابینت های دیواری تاشو این است که سرهم بندی بسیار آسانی دارند. نصب لولا روی درب کابینت کار سختی نیست و می توانید بدون پرداخت هزینه اضافی در کمترین زمان و با کمترین تخصص این کار را انجام دهید.
  • قیمت مقرون به صرفه: کابینت های تاشو قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای دارند. در واقع برای خرید و سفارش این کمدها نیازی به پرداخت هزینه های بالایی ندارید و می توانید با کمترین هزینه کمدهای زیبا و جادار تهیه کنید.
  • قابلیت تعمیر: اگر به مرور زمان لولاهای این کابینت ها آسیب دید، می توانید به راحتی آنها را تعویض یا تعمیر کنید. لولاها را می توانید از سایت یراق خریداری کنید.

نحوه نصب درب کابینت لولایی [5 مزیت اصلی]

بهترین مرکز خرید لولا کمد

سپس، نحوه نصب درب کمد دیواری لولایی را یاد بگیرید می دانید، بهتر است بدانید که بهترین لولا را از کجا تهیه کنید. سعی کنید این محصولات را از مراکز معتبر خریداری کنید تا از کیفیت آنها مطمئن شوید. سایت یراق یکی یکی از بهترین مراکز فروش لولای درب کابینت می باشد. از طریق این وب سایت می توانید این محصولات را در نسخه های مختلف سفارش داده و در کمترین زمان ممکن در محل خود تحویل بگیرید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا